לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

There's no Sympathy for the DEAD.


Through Struggle.

Avatarכינוי: 

בן: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

השביתה נגמרה (:


כתבתי שעה וחצי פוסט

 [לא]

ואז הדפדפן נתקע.

בקיצור....

ALON SEX ME NOW, bish

לשמוח כי השביתה נגמרה או לא?

מצד אחד, חוזרים לשגרה, בית ספר

[יש השנה פול בגרויות וצריך ללמוד, למרות לשמדתי בשביתה, אבל רק מחשבים ומתמטיקה],

אם חוזרים לבית ספר הסדר יום משתנה, אני בטוח שיהיו הרבה יותר עדכונים מעניים ולא יבשים [כמו זה],

לכו חודש חודשיים אחורה ותבינו על מה אני מדבר.

מצד שני, זין [של בדואי] על הבצפר.

אפרופו בדואים, לא נסעתי לטיול שכולם נסעו אליו מהעירייה...

[אין לי מושג איך זה מתקשר לבדואים]

 

אממ.. אני צריך להחליף עיצוב דחוף...

 

אחותי מזיינת לי ת'שכל כל היום, זה מוסרי לזרוק עליה ת'גיטרה? [אני חושב שלא, הגיטרה תיעלב]

 

ממ... ניב 3> [אתה יודע ;) ]

 

הייתי חולה 3 ימים, משו עם הגרון,

בימים האלה לא נגעתי בגיטרה ):

נשאר לי עוד טיפה ללמוד מהסולו של there's no sympathy for the dead

ואז אני אקליט אותו [קרדיט לאנה שעזרה לי לבחור]

 

יצא לי דווקא עידכון לא משעמם הפעם O:

[אני מקווה D: ]

 

הסולו מגיע בערך ב3:09

Escape the fate - There's no sympathy for the dead

 

 

 

 

נכתב על ידי , 5/12/2007 09:23  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנהO: ב-10/12/2007 10:30



5,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.BLEED alone אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .BLEED alone ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)