לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Bagira Designs


בלוג עיצוב, ועזרה - הרבה עזרה!

Avatarכינוי:  Bagira Designs

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

ילדה וילדה מעולמות שונים


קה פאסה אמיגוס?

הנה העיצוב:



כותרת:

~ צריך שיהיה רקע לבן.. מי שיש לו רקע אחר והוא רוצה את העיצוב הזה שירשום בפוסט עדכני (: ~



לינק:

 

חתימה:

 

לרשימות:

 

 

אייקון+מפריד:



 

זהו.. יאללה ביי ביי!

יומטוב!

נכתב על ידי Bagira Designs , 8/1/2008 19:59  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב לעיר הווירטואלית- 'לב אדום'.


הנה העיצוב המחודש לעיר הווירטואלית - 'לב אדום':

[אני מזכירה, חובה לשים את העיצוב לפחות לשלושה ימים, כי לא עבדתי סתם.]

 

כותרת:



 

לינק+חתימה:

 

 

אייקון:

 

 

לינק שלי לשים ברשימות:

[אם יש לך אתר יספיק לי שתצייני איפה באיזה דף עדכני או משו שאני עיצבתי... (: ]

 

תודה, בהצלחה עם האתר.

יומטוב.

 

נכתב על ידי Bagira Designs , 6/1/2008 18:41  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מלא אייקונים יפים שאני הכנתי^__^


היי אנשים, אני שמה לכם פה 90! אייקונים שאת כולם אני הכנתי,

אז אם אתם שמים אצלכם בבלוג, שימו קישור!

טוב, אז יאללה, הנה האייקונים:

(מי שרוצה לראות עוד תסתכלו ברשימות בDOWNLOAD>שונות>אייקונים)

 

                 

 

                 

 

                 

 

                 

 

                 

 

                 

 

                 

 

                  

 

                 

 

זהו... מקווה שאהבתם ^______^

ביי ביי! שנה טובה לכולם!

 

נכתב על ידי Bagira Designs , 2/1/2008 21:42  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBagira Designs אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Bagira Designs ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)