לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

תשובות לשאלון השבועי


שיר שגדלת עליו בילדותך
יש הרבה.............................


השיר שמזכיר לך את האהבה הראשונה
שיר באנגלית של ne-yo קוראים לו.... sexy love


השיר שמחזיר אותך אחורה אל תקופת הנעורים
שיר מדהים באנגלית i believe שיר הכי מהמם שישששששששששששששששששששש

שיר שמזכיר לך משהו עצוב
השירים הכי עצובים זה במיזרחית השירים האלה שמכניסים אותךךך לדיכאון אלה השירים שאני הכי שונאת


שיר שאת מזדהה עם המילים שלו
i believe השיר הכי מהמם בעולםםם

שיר שמזכיר לך אירוע שמח
mi amore

שיר שמאז ומתמיד ריגש אותך
יש המוןןןןןןןן.....

שיר שאת לא יכולה להפסיק לשמוע אותו
i believe................דהההההההההההההה

שיר שגורם לך להרגיש "חופשי"
שיר מהמם של קיילי מינוג....on a night like this

נכתב על ידי , 27/11/2007 19:12  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת מתעוררת?
אני קודם צריכה להפנים את זה שאני צריכה לקום ואז רואה טלויזיה ומתלבשתתתתת

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת פותחת את המחשב?
נכנסת לאתר מקושרים ולאייסיקיו.....דההההההההההההההה

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת שומעת שיר שאת אוהבת?
נהנית ושומעת אותו אינספור פעמיםםםםם

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת חוזרת הביתה אחרי הלימודים או העבודה?
אחרי שאני מסיימת ת'לימודים אני הולכת למכון כושר
ואז או שאני הולכת לחברה או שאני הולכת הביתההה

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת מקבלת ספר?
קוראת אותוווו

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת רואה משהו שאת רוצה בחנות?
מתלהבת ומסיגה אותו בכל מחיר

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת שומעת על אוכל?
לא עושה כלוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
למה מה אני פרהההההההההההה?
{חס וחלילה}

מה המקום הראשון שאת הולכת אליו כשאת יוצאת מהבית?
בית ספר............................

מה הדבר האחרון שאת עושה לפני שאת נרדמת?
אני במחשב או שאני שומעת שירים באמפי..

נכתב על ידי , 26/11/2007 19:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ךךךךך
נכתב על ידי , 26/11/2007 19:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 30

ICQ: 396122267 






102
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרגוליס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרגוליס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)