לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי:  קמילצ'וק

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

פוסטמונות


אז מניש?

טוב אממ השנה אצלי התחילה מצויין ונקווה שתיהיה מצויינת (טפוטפוטפו)

אממ אני עליתי לכיתה י' ובחרתי במגמת חשבונאות ואני

חייבת להודות שזה ממש מעניין חחח

ובהתחלה בכלל רציתי ביולוגיה+חקלאות

אבל אמרו שיש רק 12 ילדים אז לא יפתחו את הכיתה

ל-12 תלמידים קיצר חשבונאות מזה מעניין ובינתיים

הציונים שם מעולים(טפוטפוטפו).

אממ אני הסתפרתי (עודפעם)חחח

עשיתי בנייה.

התחדשתי לי בפלאפון חדש סקסי בצבע אדום

.8 מגה פיקסל,8 GB

רמקולים סוסים קיצר פלאפון סוס

כמובן של סוני אריקסון.

אממ טוב הנה כמה תמונות מהמצלמה:

 

הפלאפון שלי:

 

 

 

אני:

 

היום יצאנו חחח היו מלא צחוקים והנה התמונות:

אני וזרינקה

אני ואנצ'יק

אני וזרינקה

הבנייה שלי:

זהו

אז תגיבו

 זה לא עולה כסף

33333>קמילקה

נכתב על ידי קמילצ'וק , 6/11/2009 23:19  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,194

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקמילצ'וק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קמילצ'וק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)