לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מעגל החיים


חלומות - שאספתי בדרך אהבות - שנותרו שם לבד אכזבות - שהפסקתי לספור כבר "אין אנשים מאושרים, יש רגעים קטנים של אושר."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

בוקר מעצבןןןן


מ7 בבוקר עד עכשיו אני שומעת טוק טוק טוק טוק טוק

כבר טיקטק לי ת'מוח..

 

עושים שיפוץ מעלינו ולא נותנים לי לישון :(

 

חחחחחח

 

טוב אז אתמול הלכתי לג'ני..ואז גם אורטל באה..

רצינו להיזכר בתקופות היפות..שיחקנו חי צומח דומם חחחח

היה קורעעע!!

 

ואז הלכנו לפארק..וג'ני ואורטל עלו על הנדנדות.. ומאחוריהם היו כמה ילדים קטנים שצעקו עכבררר עכברררר

 

אני מסתכלתתת אני רואה שיש באמת עכבר והוא כמעט נכנס לאורטל לנעללל..

אמרתי לאורטל תזהרי יש פה עכברר היא כזה אההההההההההההההההה אהההההההההההההההההה

חחחחחחחחח איזה מצחיק זה היה... בקיצור הילדים הקטנים שרפו אותו או משו..

 

ואז יותר.. דיי יותר מאוחר אדון עומרי בא..

הקיצוררר..

בספסל קצת רחוק מאיתנו אני רואה 2 ילדים עם שיער קצר יושבים אחד מול השני ואחד מהם עושים לשני דיגדוגים ביד..

אמרתי לג'ני.. הנהנ ג'ני מספר2.. כי גם היא אוהבת ת'דיגדוגים האלו..

והם אומרים לי.. שהילד הזה עושה דיגדוגים לחבר שלו..

אני אומרת להם זו בת!!! והם מתערבים איתי..

עומרי אמר בויא נתערב?! אמרתי חחח יאללה בוא..

מי שמפסיד מפסיד קופסא של סיגריות אמרתי טוב חחח כי אני בטוחה בעצמי.. והוא היה בטוח בעצמו..

אז באנו ועומרי עושה להם:'' סליחה?! אתם שני בנים

פתאום היא עושה לו .. לא.. אני בת..

 

ואני כזהה אווווויי אוייי מסכןן שליי נחנקת לרגע?! הוא הוציא ת'קופסא ונתן לי.. אמרתי לו אני לא לוקחת.!

למה?!.. כי אני לא מעשנת LM לייט חחחחח הוא אמר טוב אני אלך לקיוסק ואני אקנה לך וינסטון אדום אמרתי לו לא צריךךך!! נו מה אתה גנוב.. רק רציתי להראות לך שזו באמת בת..

 

 

בקיצוררר מפה לשם ומשם לפה..

 

אנחנו יושבים פתאום ציפי וספיר באות...

אני כזה :O טוב ישבו איתנו וזה ואז דיברתי עם ציפי לבד.. כי לא דיברנו איזה חודש בקיצור סידרנו ת'בעיות בניינו...

 

וזהו.. קצת מפה וקצת משם...

 

חזרנו ב00.30... כי לג'ני יש היום צו גיוס ראשון..(בהצלחה מאמיייי)

 

ואורטל צריכה לנקות אבק XDXDXD

 

ויש לנו עבודה ב5 :P

 

שיהיה המךך יוםם נהדרררר :)

נכתב על ידי Lil Hamster , 15/11/2007 11:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אממ.. בלוג חדשדששש :P


פעם בחיים אתה חי
פעם בחיים אתה מת
אבל לא בכל פעם תזכה לחברת אמת!

 

 

טוב אז..

 

קוראים לי ליאן :) עוד חצי שנה 17 :P

 קולולולולולל...

 

אני ילדה מתוסבכת עם עצמי מ-א-ו-ד..

 

תמיד עושה רעש..צועקת..משתוללת..

 

מתעללת קצת... אבל לא נורא.. הכל עובר..

 

כל אחד והשיגעונות שלו בתכלס.. :P

 

מה לא ככה?! ככה!

 

נביא כמה דוגמאות?!

 

כן?..

 

לא..

 

כן??!?!

 

טוב.. נו.. בגלל שאתם חמודים וזה.. חחחח

 

לפני שבוע..

 

יצאנו.. אני ועוד3 חברות..

 

וחברה שלי ג'ני ירדה עם קרמבו והביאה לי..

ואני כזה ''אוכלת'' אותו..

בתכלס זרקתי על הגב של אורטל..

 

פתאום היא קלטה ומריה צוחקת.. מתה מצחוקקק!!

 

ביד ימין הקרמבו..

 

אורטל באה אלי והיה לה קצת קמבו ביד..

היא תפסה לי את יד שמאל ואמרה לי זהו את לא תעשי כלום ..

בקיצור עשתה רעש..

אמרתי לה אהה כן!?

 

פאף ... הכנסתי לה חצי קמבו לאף..עם העוגיה :(..

חבל עליה(על העוגיה)

 

חחחחחחחח היה קורעעע..

 

שבוע שעבר..

הלכתי עם 4 חברות..

 

אני וג'ני רואות חתולה ונכנסנו למצב מזה הפוךך!!

 

חתולה דרוסה..

 

לקחתי לבנה..

 

....

 

שמתי לידה והזזתי אותה עם הרגל..

 

שמכוניות יסעו עליה שוב ושוב ושוב ושוב ושוב..

 

אבל לא..

 

הם עקפו ועקפו ועקפו..

 

ואז בא אוטו..

 

וליטל ואורטל התקרבו קצת

 

פתאאאאוםםם

 

 

פאףףףףף

 

נסע לה על הראש יצאה לה העין חחחחחחח כמה צחקנו אני וג'ני..

 

ואז שוב נסע עליה אוטו..

 

ג'ני מתקרבת אל החתולה... אומרת לי.. וואייי יצא לה משהווו!!!!!

 

אמרתי לה.. נו.. העין..

 

היא עושה לי לאאא.. בואי תראי יצא לה משו מהתחת..

 

פתאום ראיתי שיצא לה המעי..

 

אמרתי לג'ני.. ג'ני יצא לה המעייייי!

 

היא עושה לי אהההה איכככ זה נראה כמו טמפוןןןןן וכולה צועקת..

 

וואייי ואני והיא מתנו מצחוק..

 

בקיצוררררררר עכשיו הבנתם?! קצת שגעונות וזה חחחחח

 

טוב אני הלכתי לי לג'ני..

 

אז.. המשך ערב נעיםםם!!

נכתב על ידי Lil Hamster , 14/11/2007 18:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Lil Hamster

בת: 33

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLil Hamster אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lil Hamster ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)