לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

[ - ///]Emo Boy


מספר על עצמי..... אין יותר מדי מה להפרט...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007


פוסט תמונות!!!

ייאיי המצלמה עובדת והצלחתי לצלם...אז יאללה לתמונות...XD

 

אני בחדר

 

אני עושה IImII


 

מתגאה בחולצתי היפה....


 

שוב מתגאה בחולצה....XD

 


 

מנגן בגיטרה...XD

 


 

XD....(ממש כמו שזה נישמע....חחח)


 

הצמיד והחגורה שלי...




אוף אני מנסה להעלות תמונה של האולסטאר שלי אבל לא הולך לי משו דפוק באתר הזה...=[

 

טוב בקיצור היום הייתי אצל סבתא שלי גם בן דוד שלי היה שם והיה כיף חזרנו אליי השתעממנו שמענו שירים ניגנו בגיטרה...רבנו מכות בצחוק... בקיצור היה מהנה...XD נתראה מחר... יש לי שוב שביתה יושנים עד 12...ייאיי...

עד אז... MCR ליטה....XD

נכתב על ידי , 18/11/2007 23:41  
1949 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




עוד יום...

 

אוף היום היה עוד יום משעמם... קמתי מאוחר כרגיל... אכלתי ארוחת בוקר ראיתי המון MTV2...

חבר בא אליי.... ואז נהיה יותר נחמד.... שמענו MCR דיברנו גלשנו בבלוגים...

כתבנו שיר הלחנתי אותו... ואז הגיע הקטע המעניין ניסינו כל מיני תסרוקות חדשות כמו למשל מאיפה להביא את הפוני בשביל אימו אבל כל הנסיונות היו עליו...(יש לי שיער קצר מדיי...T_T אהמאהמ ביינתיים!)

ובקיצור יצא מזה יפה... אוף אני כבר לא יכול לחכות עד שיערוך לי השיער כי משום מה הוא לא עורך... אני מאריך מתחילת החופש הגדול שזה כבר 4 חודשים בערך והוא ארך ממש מאט חרא אבל מה שכל הזמן משפר לי את ההרגשה

זה שהשיער שלי מזה ח-ל-ק הכי חלק שיש אני מת עליו אבל מה ששוב מדכא אותי... אין לי שיער שחור... שטני נוטה לחום...

יום ראשון יכול להיות שאני נוסע לתל אביב עם חבר (דור...XD)

אה ויאוו ראיתי כובע מזה יפה ברוטשילד בתוך ראשון... משבצות שחור לבן... גם לא יקר אז ניראלי אני יקנה...

ויש לי אחלה שבוע אני לא לומד ביום שני רביעי ויכול להיות חמישי שישי איזה כיף לי...XD

יאללה ביי (עד מחר ניראלתי....XD שבוע טוב.......)

ותגיבו לא כמו פוסט קודם...XD

נכתב על ידי , 17/11/2007 23:01  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




עוד יום דיי רגיל

טוב היום היה משעמם במיוחד לא עשיתי כלום קמתי ב1 וחצי...

ראיתי טלווזיה גלשתי בבלוגים דיבירתי במסנג'ר עם נטליה ודור....

אכלתי קרמבו XD (אני מת על קרמבו אני יכול לחיות על זה XD)

התאמנתי על הגיטרה.... שמעתי MTV2

דיברתי עם בן דוד שלי בטלפון...

השתעממתי.... היה מעפן...

לא מזמן אכלתי ארוחת ערב....

שמעתי המון MCR בלופ...(כל היום)

עוד פעם השתעממתי....

ניסיתי לעשות דברים יפים בשרוכים של האול סטאר.... בסוף סגרתי על רגיל למרות שאני יודע מלא צורות....XD

שיחקתי עם הכלבה שלי...

ניסיתי למצוא תעסוקה לא ממש הלך... ניסיתי לכתוב שיר לא הלך ממש למרות שעשיתי מנגינות יפות לשירים בגיטרה....

בקיצור היה יום מזה משעמם קיוויתי לצאת לגינה או משו להתאוורר קצת אבל לא הלך...

יכול להיות שאני יוסיף תמונה שליי בקרוב...XD

אני מקווה שלא יהיו עוד ימים כאלו כי ה-ת-פ-ג-ר-ת-י  בבית.... היה ממש משעמם....

,,,,,,,,

[ - ///]   I'm Emo Boy   XD

 /  - \  מקווה שאהבתם ותגיבו הרבה.... חחח

 

חשוב: אמרו לי שיהיה מפגש מעריצים של MCR אם מישהו שומע על זה משו ישר להגיד לי ברור?!

נקווה שהם יבואו לארץ... תהיו אופטימים לגבי זה!!! חחח יאללה לילה טוב....XD

 

אל תתבישו להגיד שהיה פוסט חלש....XD

 

נכתב על ידי , 17/11/2007 00:01  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 30

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל[ - ///]Emo_Boy[ - ///] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על [ - ///]Emo_Boy[ - ///] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)