לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים ומה שמעבר




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

המפתח לליבך


זה היה פעם, לפני שהוא הסביר לך מה אתה באמת מרגיש

היית בטוח שזה סתם מחשבות עלי, שמתרוצצות לך באמצע היום

למשמע קולי דמעה הייתה נוטפת על לחייך ואילו אתה, לך זה לא הפריע

מפני שידעת שהדמעות האלו הן לא אלא מבשרות שמחה

למראה עינייך הכחולות מסתכלות אל תוך עיניי, חודרות לתוך נשמתי

ועוד משפט אחד מההצגה יוצא מפיך

העלה פי חיוך שכמוהו כבר תקופת זמן ארוכה לא ראיתי

אבל עכשיו פתאום הכול שונה

אתה מופנם בתוך עצמך, סוגר את ליבך בין סורגים

ולא נותן לי את האפשרות לדעת כיצד לקחת את המפתח

הפחד הוא זה שמניע אותך גורם ללב שלך לשתוק ולראשך לפעול.

הלב החלק הכי חשוב בגוף, והדבר שאמרת שכל כך חשוב לך

יש מישהו שאומר, שיש שתי צורות בתוך בן אדם אחד

אחד של הילד, שזהו האינטואיציה הרגש הלב

ואחד שזהו המבוגר, שפועל לפי ראשו, זה שחושב על לעשות דברים בדרך אחת, הדרך הנראית לו הנכונה

ואתה שתמיד רצית לרוץ כמו ילד שמח בשדה הפתוח

לא נותן לילד שבך לצאת, שם אותו רחוק אי שם בעברך

אתה מתנהג כמבוגר המתנגד לרצונו האמיתי

אני מנסה להתקרב, רוצה לעזור

אבל אתה לא מקשיב, נישאר בשלך

לא פותח לי את השער של הטירה

אני דופקת בדלתך

מחכה, מצפה, מקווה שתכניס אותי פנימה

בתקווה..שזה לא יהיה מאוחר מידי

כשהאחר ישתלט על השני והילד כבר לא ירוץ חופשי

 

לא אוותר עד שאצליח לשבור את החומות שהקמת סביב ליבך

נכתב על ידי , 15/11/2007 04:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היא אצלו והוא בשלו


"וכמו הרוח,
את מסעירה את הגלים בים-
ואז נוטשת.
זה כמו לשכוח ובשנייה להיזכר "
 
אתמול בלילה לפני שהלכתי לישון הבטתי באס אמ אס אחד מבן רבים
שגורמים לי חיוך המשדר אושר על פניי , נירדמתי כשהפלאפון אחוז בידי.
בבוקר קמתי עם תחושה מעט משונה,והטיפות שירדו מבעד לחלון גרמו לי לעצב פתאום.
ואז הבנתי ,חלמתי עליו וזה סימן שמבשר שאני מרגישה בודדה.
כשאני חולמת עליו ומרגישה בבוקר ככה,זה מפני שיש בי מין געגוע שמתרוצץ לי באזור הלב.
אני במצב של חוסר וודאות אשר גורם לי לתסכול , בילבול וסיכון.
האם לתת את הלב למישהו שעדיין לא שלם ברגשותיו , לא בטוח שיוכל להחזיר לי אהבה
באותו הגודל שאני יכולה לתת לו , סיכון שהלב שלי לבסוף יהיה שבור לרסיסים לאחר הכול?
ומי יוכל לבוא ולתקן לי אותו ללב חדש,פועם , ומאושר .
לפתע אני עוצרת את המחשבות שרצות לי בראש לפתע אני קולטת
לא מדובר כאן בבילבול,כבר אין מה לעשות בנידון ,גם אם הוא לא בטוח בקשר אלינו..מאוחר מידי ,
אני את ליבי הקדשתי לו
אני יודעת ,בעומק הלב אני יודעת..זה הוא לו ציפיתי זה הוא שחיכיתי שלאחר כל מפגש איתו
אני חוזרת בחיוך ,מכל מילה מבט או חיבוק .טוב אפשר להוסיף גם נשיקה.
קיבלתי את ההחלטה הכי נכונה שיכולתי לקבל , וזה להסתכן למען אהבתו
כי אני אהיה שם תמיד,מחכה,מצפה..לאהבתו .
 

הוכחה אחת מבין רבות , לכך שבן אדם חשוב לך:

הוא לעשות כל שתוכל ,כדי שאותו אדם יהיה מאושר , גם אם זה להקריב את האושר שלך.

אני למענך מקריבה את ליבי לך בעוד אתה פוחד לתת את שלך , הסיכון שלי למען האושר ש ל ך.

נכתב על ידי , 15/11/2007 03:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ימים טובים באים...


מעולם, לפניו לא היה לי משהו שכל כך פחדתי להפסיד, כמו שיש לי עכשיו.

כמעט בכל רגע של חיי אני שואלת עת עצמי איך בכלל הגעתי למצב שיש לי כזה אחד,

וכמה אני צריכה מזל כדי שלא יקרה כלום, לא לו ולא לי.

הוא אדם כל כך טוב במהות שלו, לבבי ומפרגן לא נוטה לכעוס, לא נוטה לצבור כעסים,

שהוא קיים בכזו התאמה עצומה להשקפות העולם שלי,בעל עומק ויכולת ניתוח, עם דיעות שקרובות וגם רחוקות

איך אני לא צריכה להגיד הרבה כדי שהוא יבין לחלוטין למה אני מתכוונת.

ככל שעובר הזמן אני מבינה יותר ויותר שיש לנו עולם סגור משלנו ששנינוו מבינים אותו היטב,

אבל בעצם כשאני מדברת עם שאר העולם, כל מילה שעבורינו יושבת על אלף שיחות, עבורם היא סתם מילה.

והצעד הזה שלקחתי,היה הדבר הכי טוב שעשיתי בתקופה האחרונה.

הצעד,להמשיך ולא לוותר גם אם הסיכון הוא להיפגע בסופו של דבר.

 

בחיינו רבות הפעמים בהן אנחנו מגיעים למצב של התלבטות ,מה לעשות , האם להסתכן או לוותר?

אני חושבת,שדברים טובים לא מגיעים בכל יום ,ואם הם כבר מגיעים -אז ממש לא שווה לוותר עליהם

נכתב על ידי , 15/11/2007 02:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 33




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לספירוו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ספירוו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)