לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


לא כדאי לכם להכנס אז בבקשה תכנסו כי אני רעבה להתעללות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008


אז אני יושבת כאן הלילה בלי דאגות לבית ספר בעוד יומיים. סתם מקשיבה למוסיקה טובה. FALL OF TROY ו SPARTA וכל מיני אחרים. כיף לי.
נכתב על ידי , 28/8/2008 02:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


איזה סגנון לבוש את לובשת בד"כ?
רוקיסטי. בעיקר גראנג' או סתם רוק.

כמה זמן את עומדת מול הארון כדי לבחור בגדים?
שתי דקות. אין לי הרבה השקעה במראה שלי, ולכן אני נראת חרא. איזה כיף!!!!!!!

איזה פריט לבוש את הכי אוהבת?
עגילים.

כמה זמן וכסף את משקיעה בהופעתך?
כסף 200 ש"ח בשנה
זמן כמעט ולא

האם את מוסיפה ללבוש שלך פריטים כגון: צעיפים, עגילים, שרשראות וכו’?
כן. עגילים, צמידים, תבעות

כל כמה זמן את קונה בגדים חדשים?
חודשיים

האם סגנון הלבוש שלך מושפע מלבושם של אנשים אחרים?
לא. בכלל לא.

האם את מתלבשת לפי צו האופנה, או את לובשת את הדברים שאת אוהבת בלי קשר לאופנה?
הדברים שאני הכי אוהבת. אופנה=חרא

האם תבחרי את החבר שלך לפי סגנון הלבוש שלו?
אולי. אם הוא משקיע יותר מדי בלבוש שלו, אז הוא לא מתאים לי.

נכתב על ידי , 24/8/2008 04:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דברים שעליי לעשות בכיתה י'


היי. אז אני אכתוב לכם משהו נורמלי. סוף סוף. מדהים. אז כמו שרובכם יודעים, רובכם כלומר אני, אני מתחילה את התיכון ביום שישי הקרוב. אני אהיה בבית ספר חדש, ולכן, מומלץ לי מאוד לכתוב כאן רשימת דברים שעליי לעשות בכיתה י'.

דברים שעליי לעשות בכיתה י'
1. להשלים 60 שעות התנדבות (נראה לי שאני אצליח בקלות)
2. למצוא עבודה מצויינת (החלק הקשה, אבל אני ממש צריכה לעבוד)
3. לאכול גלידה טובה ללא קלוריות בירושלים לפחות פעם בשבוע
4. לבלות בקניון פעם בחודשיים או פחות, ורק לבזבז 200 ש"ח או פחות כל פעם
5. למצוא דרך להגיע לכל מקום בלי רכב
6. לעבוד לפחות 20 שעות בשבוע (משרה חלקית)
7. להצליח באתר
8. להוציא ספר לאור
9. למצוא להקה
10. להתחיל עיתון דו שבועי של בית הספר
11. להישאר רווקה
12. ללכת למסיבות פעם בחודש
13. להצליח לקבל ציונים טובים
14. להתקבל ל5 יחידות מתמטיקה
15. לעצבן מאות אנשים חחחחחחחח איזה כיף!!!
16. להצליח לעבור את כל השנה ללא השעייה אחת
17. לקבל עבודה או התנדבות אצל אתר בית הספר
18. לעבור את השנה בלי להגיד שהשיעור משעמם
19. לסיים את מחצית הבגרויות
20. לקבל כלניות ממישהו (לא בגלל החבר, בגלל שאני אלרגית לכלניות ויהיה כיף לתת לו כפה)
21. לקבל לפחות ד"ש אחד ממישהוי לא מוכר
22. לשכנע לפחות בנאנוש אחד להצטרף למצעד הגאווה
23. להשתכר על ארבע בקבוקי יין, וודקה, וטקילה אם ג'ון מקיין יהיה נשיא ארה"ב
24. לערוך מסיבת סילבסטר בסגנון התאילנדי
25. לכתוב לפחות 13 שירים, מילים ומוסיקה
26. אוי פון האי דלה חורושו פי טאנג די (אתם לא אמורים להבין את זה)
27. להתחיל לעבוד על עבודת גמר
28. לראיין לפחות 50 אנשים בשביל עיתון בית הספר החדש
29. לסיים לקרוא את כל הספרים שלי במדף
30. לא לוותר למען החברה, רק למעני
31. להכין סרט
32. לחסוך 20,000 ש"ח עד סוף 2009
33. לצאת לדייט עיוור רק כדי להרביץ לאנשים ולצחוק על הטםטום שלהם
34. לזכור את השמות של כל התלמידים בבית ספר
35. לזכור את הפלאפונים של כל התלמידים בשכבה שלי
36. להצליח לקום ב5:30 בבוקר כל יום
37. להצליח ללכת לבית ספר גם בימי שישי
38. ללמוד לדבר לפחות עוד שתי שפות בשביל הכיף
39. להיות בירושלים כשחורף ויורד שלג (הכי כיף!!!!!!!)
40. לחפש מכונית חדשה בשבילי ובשביל המשפחה
41. להתחיל ארגון נגד הצבא
42. לראות סרטי אימה אסיאנים (בעיקר יפנים) בהאלווין.
43. לעשות פירסינג
44. לעשות לעצמי פירסינג
45. לבחור לעצמי קעקוע בשביל יומולדת ה17 שלי.
46. להכין לעצמי משהו ללבוש לחתונה של בת משפחה שלי.
47. ללמד את בתדודתי בת שנה אנגלית.
48. לעשות למישהוי חוץ ממני עגיל באוזן
49. לקבל שרירים בזרועות.
50. לעשות ניתוח שאבת שומן ברגלים
51. ללמוד JAVA וC++ כדי לקבל את העבודה אצל המשרד של אבא שלי
52. להכין לעצמי כרטיס ביקור
53. לתבוע את האורטופד שלי ולנצח
54. לנקות את החדר שלי
55. לנצח את אחותי בתחרות הסופרת הצעירה ביותר בארץ
56. לישון מחוץ לבית לפחות פעם בשבוע.
57. לסיים את הבגרות באנגלית.
58. לסיים את הבגרות בלשון.
59. להכיר אנשים חדשים.
60. ובעיקר בעיקר בעיקר לא לאבד את האדם המקסים שכותב את הבלוג הזה עכשיו! לא להכנע לחברה המגעילה!!!
נכתב על ידי , 24/8/2008 02:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 31

MSN: 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmodtanoy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על modtanoy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)