לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Love is all you need..




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

feelings..


 

עברו יומיים בלעדיו..

לא יודעת , בחיים לא הרגשתי ככה.

זה נראה כיאילו הדקות לא עוברות.

והזמן לא זז.

 

אני רוצה ליסוע לשם.. לאיפה שהוא נמצא , גם אם אצטרך ללכת עד סוף העולם.. עד הכוכב הכי רחוק בצד השני של כדור הארץ. לא איכפת לי לאן..

העיקר להיות איתו :/

מה שעכשיו חסר לי. מאוד..

 

אבל העיקר שהוא נהנה שם..

זה הדבר היחיד שמחזיק אותי..

=/

 

 

  I always needed time on my own
I never thought I'd need you there when I cried
And the days feel like years when I'm alone.


When you walk away
I count the steps that you take


Do you see how much I need you right now?


I've never felt this way before
Everything that I do
Reminds me of you.



When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
The words I need to hear to always get me through the day
And make it ok
I miss you.



And all I ever wanted was for you to know
Everything I do I give my heart and soul


.I can hardly breathe I need to feel you here with me

When you're gone

 

 

   .I miss U

 

 =(

 

 

 

 

רוצה להרגיש אותו , לחבק אותו כיאילו אין מחר..

כל זה נראה כ"כ רחוק. - תגידו מה שבא לכם .

 

אני אוהבת אותך.

 

 

 

Please come back ..

 

 

 

 

נטלי

 

 

 

 

עייפה , אוהבת, מתגעגעת , ליאור =(.

 

לילה טוב (?)

 

 

 

נכתב על ידי , 19/9/2007 21:22  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רון הדבורון.. ב-23/9/2007 13:43



כינוי: 

בת: 32

תמונה




4,281

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטלי .. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטלי .. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)