לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Love is all you need..




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

אז זהו..


הוא נוסע ..

רחוק מכאן.. רחוק ממני.

 

אני בטוחה שממחר , כלום לא יהיה אותו דבר..

לחיות בהרגשה שלא יהיה מי שיחבק אותי מחר , מחרתיים , ואחרי זה.

 

" כל יום שאתה לא איתי , מה הטעם? "

 

אבל אהובי , שלא תחשוב שזה עוד פוסט דיכאוני..

תרגיש, כמה שאני אוהבת אותך , כמה שאתה כ"כ יקר לי ..

איך שאני צריכה אותך תמיד כאן לצידי..

 

המרחק לא ינצח את האהבה שלנו =)

כי היא יותר חזקה מכל דבר אחר..

 

 

 

I'll keep draeming

you'll be with me .. and you'll never go.

 

 

 

 

 

 

בבקשה תחזור מהר.. =/

 

 

 

 

 

 

 

אוהבת אותך.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 17/9/2007 21:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Its hard to believe


 

אני פשוט מרגישה שאף אחד לא מבין אותי..

 

אני יושבת פה , מול המחשב , שומעת את השיר החדש ששמתי בבלוג - " What I've been looking for"

ופשוט לא יודעת מה לכתוב.

 

אז יש לי צורך מוזר כזה להודות לאנשים שאני לא מבינה איך הם סובלים אותי :

 

אמא - שאתמול הייתה לי איתה שיחת פיוס.. ורק טוב יצא מזה..

תותי - שתמידד איכשהוו גורמת לי להבין דברים שלא הבנתי קודם..

מור - זה שמכין את הספגטי הכי טעים בעולם .. - תמיד מקשיב , מבין , תומך. פשוט אין עלייך בעולם..

 

אתמול הייתה מסיבה לדנדו'ש.. היה ממש נחמדד (:

באמת שניסיתי לעשות לך הכי טוב שיש בלב..

הפך להיות התפקיד שלי , לנסות ולעשות לאנשים החשובים טוב. - אפילו שלא תמיד אני מצליחה.

 

ליאור - באמת חשבת ששכחתי אותך?

הבן אדם הכי חשוב לי.

מה אני לא עושה , רק שיהיה לך טוב..

אהפוך את העולם רק בשביל שתחייך..

ולא איכפת לי מהשאר..

אני פשוט לא מבינה את עצמי איך אני יכולה לאהוב כ"כ הרבה .. - תראה מה אתה עושה לי.

אתה - זה שתמיד במחשבות שלי.. שכמה שאני לא אנסה , אתה תמיד תהיה שם..

איכשהו אני אחשוב עלייך תמיד ראשון - בלי שיהיה לי איכפת מהאחרים , אפילו אם הם הכי חשובים לי בעולם..

 

כי אתה - ליאור בלפולסקי , הוא האחד שאני אוהבת.

 

 

אני טיפשה שאני מבטאת את הרגשות שלי ככה , פשוט טיפשה.

 

אבל שכל העולם ידע.

 

 

 

  

 

 

 

נטלי...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 15/9/2007 10:39  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בננה ירוקה(: ב-17/9/2007 17:35
 



שנה חדשה..


 

זהו , היום נגמרת לה שנה ..

ומחר מתחילה שנה חדשה (:

מקווה שזאת תהיה שנה מדהימה כמו שנה שעברה  P:

למרות שלא משנה מתיי , כל עוד אהובי נמצא איתי , טוב לי..

 

 

 

I've never had someone Like you.

 

.No one like you

 

 

אז אנשים שלי P: שתהיה שנה מדהימהה

עם מלא אהבהה וריגושיםם..

והכי חשוב , לנצל כל רגע , כי בתכלס אי אפשר לדעת מה יקרה אחר כך =)

 

 

 

There's not a star in heaven that we can't reach.

 

 

 

אוהבת אתכםםםםםםםםםםםםםםם ((:

חג שמח

 

 

 

 

 

I Love U

  ליאור.

 

 

The only one..

 

 

 

אבל מהי בעצם אהבה?

 

 

מה שאני מרגישה , איתך  =)

 

 

 

 

 

 

- נטלי -

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 11/9/2007 20:14  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בלפולסקי =) ליאור ב-12/9/2007 17:34
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 32

תמונה




4,281

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטלי .. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטלי .. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)