לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  2ו2ה Nת!קה

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

פרק 2:


פרק 2:
לי:כן עומר,מה אמרת??
עומר:מה אמרתי??
לי:שאלירן אוהב אותי..
אלירן:כן עומר,גם אני לא הבנתי אותך..
עומר:מה?!כלום אחי פשוט...
עומר מהסס ועובר נושא.
עומר:תגידי לי,שמעת משהו לפני??
לי:מממ...לא,למה?הייתי צריכה לשמוע משהו?
עומר:מה?!לא,מתוקה...
לי:אוקיי יפיוף,אז אתה בא??
עומר:כן,תכף מותק שלי...תמשיכי,אני כבר בא...
לי ממשיכה,עומר ממשיך לדבר עם אלירן ורז ומשכנע אותם שלא יספרו כלום בנתיים.
תמיר:לי,חכי שניה..
תמיר רץ לעבר לי.
לי:כן תמיר,קרה משהו??
תמיר:אני צריך לדבר איתך,זה קשור לעומר וזה דחוף!!
לי:או.קיי,מה??
תמיר:לא פה,בואי לחצר...
תמיר ולי הולכים לחצר.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
שי מדברת בטלפון.
קרן:נו אמ?!לא אמרת שאת מאחרת??
שי:כן קרן,אני כבר באה..
שי מנתקת את הטלפון והן יוצאות מהבית,אך ביציאה מן הבית קורה משהו בלתי צפוי....
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
עומר:אז מה אלירן,טעיתי?!תעז להכחיש את זה,נו!!
אלירן:את מה??מה את רוצה?תגיד לי!!
עומר:מה אתה משחק לי אותה,אני יודע שאתה אוהב את לי ושאתה היית מת להיות במקומי!!
אלירן:אתה יודע מה?!נכון!!
רז:מה??
אלירן:אני אוהב את לי,צודק אבל אתה טועה בדבר אחד גדול!!אני כמוך עומר לא רוצה להיות,לא רוצה להיות
במקומך,במקום מלא שקרים ותכסיסים שלך,ובטח שלא להיות אפס כמוך!!
עומר:אני אפס?!
אלירן:כן,אתה אפס!!!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
הבנות בשער בית הספר:
יעל:יו,כמה שאני אוהבת את אלירן...
ליאן:את כל הזמן אומרת את זה,לכי תגידי לו את זה כבר!!
יעל:אני לא מסוגלת,אני יודעת שזה לא מתאים לי אבל...
עדי:מאמי?
יעל:מה??
עדי:יש לי רעיון שלא תוכלי לסרב לו!!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
סיגלית ואופק בקפיטריה,שותים קפוצ'ינו.
אופק:אממ...רוצה עוגה?משהו?
סיגלית:מה?!אממ..לא תודה..
אופק:אוקיי...
בין סיגלית ואופק נוצרת שתיקה של דקה.
סיגלית:אז מה?!תגיד לי את האמת אופק,מה קורה עם עומר?!
אופק:טוב אממ,תיראי סיגלית,באמת אני לא רוצה לשקר לך,או סתם להתערב,עדיף שעומר יספר לך...
סיגלית:הא טוב,אם אתה לא מספר אני יגלה בעצמי!!
סיגלית קמה בכעס ובאה ללכת אך אופק תופס בידה.
אופר:סיגלית....אל תכעסי נו..שבי!
סיגלית התיישבה.
סיגלית:מה?
אופק:תיראי...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
תמיר ולי מדברים בחצר:
לי:כן תמיר,מה רצית להגיד לי?
תמיר:את יודעת,אני לא רוצה שתסבלי,שישקרו לך,אל תהיי תמימה...
לי:על מה אתה מדבר תמיר??
תמיר:לי,תבדקי שהחבר שלך לא משקר לך או משהו...
לי:תמיר,מה אתה יודע?
תמיר:אני לא חושב שאני זה שצריך לספר לך את זה,את לא חושבת??
לי:לא,אני לא חושבת,דבר!!
תמיר:לי,דברי עם עומר..
לי:אוקיי,נדבר...אני?!הולכת!!
לי קמה והולכת לכיוון המקום שעומד עומר.
תמיר:לי את הולכת לדבר איתו?
לי:ברור!!יאלה ביי
לי הולכת ותמיר גם,הוא הולך לכיוון הקפיטריה.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
אופק:תראי סיגל...
סיגלית:ס-י-ג-ל-י-ת!!
אופק:סיגלית,תקשיבי שניה...
סיגלית:לא עזוב,אני...
סיגלית מתקדמת לכיוון מבנה התיכון,אופק בא לעצור אותה אך הם נפלו אחד על השני ובלי לשים לב...התנשקו!!
לפתע תמיר מגיע.
תמיר המום ואומר בליבו:
תמיר:לא,לא יתכן שזה קורה,למה איתה?למה דווקא היא???

המשך יבוא...

מקווה שאהבתם....
תגיבו,זה לא עולה כסף..
אם אתם רוצים להיות בקוראים קבועים,
תרשמו לי.

אוהבת 3>>
 2ו2ה Nת!קה

נכתב על ידי 2ו2ה Nת!קה , 27/11/2007 10:56  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הודעעה קטנהה..



הודעה!
כל מי שרוצה שאני הוסיף אותו לקוראים קבועים אצלי
שוסיף אותי לקוראים קבועים אצלו
ויכתוב לי את שמו ואת קישור הבלוג שלו..
ואני אשמח לשים אותו אצלי !
שווה לא?!
אז תכתבו לי...
ובבקשה בבקשה תגיבו למטה על הפרק,
חשוב לי לדעת את הדעה שלכם על הפרק ואם אתם אוהבים את הסיפור...
הגבה לא עולה כסף אז תגיבו בבקשה!!!
תודדהה D:
לאפפ יוו
חנושש = 2!2ה Nת!קה !


נכתב על ידי 2ו2ה Nת!קה , 23/11/2007 15:21  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 1:



פרק 1:

אחרי סיום הלימודים,כיתה ט',התלמידים עולים לכיתה י'.
בבוקר בתחילת הלימודים:
לי מתעוררת בבוקר ומתלבטת מה ללבוש.לבסוף בוחרת לשים:
לי:סקיני קצר וגופיית טוניקה ורודה...
לי מתלבשת ונועלת את הנעלי בובה הורודות שלה וקשת ורודה...
היא מעיפה מבט קטן במראה שלה ולוקחת את תיקה.
היא יורדת למטה ונעצרת...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
קרן קמה בבוקר ומתלבשת,אמא שלה צועקת לה מחדרה:
שי:קרן,את מוכנה??
קרן:כן אמא,אני כבר באה...
ככה בכל בוקר....שי מעירה את קרן והן יוצאות מהבית,כל אחת לדרכה...
שי באה לצאת מהחדר,אך משהו עצר בעדה...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
הבנים נפגשים בחצר בצפר:
עומר:מה איתכם חברה?
אלירן:שבויים באהבה....
רז:גם אתה אלירן?!
אלירן:לא רק אני...
תמיר:אני מתגעגע לעדי...
עומר:אחרי שעזבת אותה?!
תמיר:לא!!אני לא עזבתי אותה,ואתה יודע את זה טוב מאוד!!!
אופק:תגי עומר...את עדיין חבר של לי?
עומר:כן....
לפתע סיגלית מגיעה.
סיגלית:לי?!מי זאת לי?
החברה ועומר מסתכלים על סיגלית המומים...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
לי שומעת את הוריה מדברים מהסלון...
"אנחנו חייבים לספר להם כדי שיהיו מוכנים,לא נוכל להסתיר את זה מהם!
היא שמעה את אמה אומרת ובראשה של לי עברו מחשבות איומות...היא התקרבה..
"אל תדאגי מאמי,נספר להם היום בערב שאנחנו עוזבים.."
"עוזבים?!"לי חשבה בליבה...
לפתע לי נתקלה במשהו ,הוריה שמעו אותה.
עינייה של לי התמלאו דמעות...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
עומר:סי..ג..לי..ת...
סיגלית:כן,אני סיגלית...אתה מוכן לדבר עומר?!
עומר:לי?!לי זאת חברה שלי!
סיגלית:חברה שלך?!?!
עומר:ידידה....
אלירן:תגידו,גם אתם מרגישים שעומר משחק בשתי בנות או שזה רק נדמה לי??
אופק:עומר?!מי חברה שלך??
עומר:בארור שסיגלית!!סיגלית מאמי,אני אוהב אותך!!
סיגלית:צ'יקוס...לעומר יש עוד אחת שאתם מכירים??
עומר מסמן לבנים שיגידו שלא....
אלירן:לפי מה שידוע לי...
רז קוטע אותו ואומר
רז:לפי מה שידוע לנו לא!!
אופק:סיגלית,בואי שניה...
אופר לוקח את סיגלית הצידה....הם מדברים.
סיגלית:נו,מה אתה רוצה??
אופק:נעים מאוד,אופק...
סיגלית:נעים מאוד,סיגלית..
אופק:מצטער שאנחנו מכירים דווקא ככה...
סיגלית:תאמין לי...אני יותר!!
סיגלית ואופק מסתובבים והולכים לקפיטריה.
כעבור עשר דקות.
עומר:חבר'ה..
אלירן:מה קרה עומר?!לא מספיקה לך אחת,אתה רוצה שתיים?!
רז:מה הקטע שלך,עומר?!למה את משחק בהן?!למה?!?!
עומר:מה קרה תמיר?!לך אין תלונות??
אתה לא רוצה להגיד משהו?!
תמיר:תאמין לי,שאתה לא רוצה שאני יפתח ת'פה!!אחרת לא יהיה לך טוב...
עומר:וואלה?!
תמיר תוקף בעצבנות את עומר.
תמיר:וואלה!!טמבל,דפוק!!בשביל מה אתה משחק בהם??אתה רוצה להוכיח שאתה
גבר??אז שתדע לך שאתה לא מתקרב אפילו להיות גבר!!אידיוט!!
אלירן:תאמין לי??אתה חתיכת אפס!!א-פ-ס!!
תמיר:אתה סתום!!אתה לא מעריך מה שיש לך בידיים!!
עומר:חחח....כן,נכון,אבל אני לא מבין אותך.....על מה אתה מתעצבן?!מילא אלירן שאוהב
את לי,אבל אתה כאילו..
אלירן קוטע את עומר ואומר
אלירן:מה אמרת?
לפתע לי מגיעה.
לי:כן עומר,מה אמרת?

 המשך יבוא...

מקווה שאהבתם...
אשמח מאוד אם תגיבו,
ככה הפרק יהיה בהקדם...

אוהבת 3>
2!2ה Nת!קה!






נכתב על ידי 2ו2ה Nת!קה , 23/11/2007 10:03  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל2ו2ה Nת!קה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 2ו2ה Nת!קה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)