לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יום אחד, אולי.


Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

הכל התחיל בספסל אחורי של אוטובוס.


טוב, וואי, אני לא יודעת אם רק אני ככה או כולם , אני פשוט שונאת לפתוח בלוג חדש.

הכל ריק ונטוש, ואין שום דבר צבעוני ומעניין לבהות בו, לראות אותו, להתעניין בו..

כלום.

 

אז היה לי בלוג, והוא לא נסגר ולא נמחק ולא שומדבר,

הוא פשוט.. היה בה כל כך הרבה דברים ועברתי איתו כל כך הרבה חוויות שהייתי חייבת שינוי.

אז הבלוג הזה זה השינוי הזה.

 

אז בואו נתחיל בפוסט הכירות.

 

היי, אהלן, אני נעמה, או נעמע לצורך העניין.

אני בכיתה ח', אני בצופים, אני במועצת נוער העירונית של העיר שלי.

 

וזהו,

לבינתיים.

 

יום טוב.

נכתב על ידי , 17/11/2007 15:04  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמע :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמע :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)