לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

פשוט אנונימי

כבר לא יכול לדבר...אז אני אנונימי

כינוי: 

בן: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2008

מתאבד!


סתם לא באמת מתאבד..חח

 

אבל חלאס נמאס ליי כברר

מה נראה לי לאבא שלי שהוא אומר לי שאני שקרןן??

מה הוא חושב לעצמו?שככה הוא יעשה לי יותר טוב?

שככה אני אלמד?

זה רק מוריד ליייייי ת'חשק

ודיי נמאס ליי

 

אתמול הוא עושה לי מתי אתה חוזר הביתה?אמרתי לו 3-4

הוא עושה לי לא זה מאוחר..

יאלה סעעעעעעעע

בסוף חזרתי ב3 וחצי והוא לא דיבר מילה

נמאס לי שהוא מנסה להשתלט לי על החיים!!!

יאלה רד ממני אני ילד גדול דיייייייייייייייי

 

נמאס לי ממך אני לא סובל אותךךךךךך

ואם לא היה לי כבוד אלייך גם הייתי אומר לך שאתה על הזין שליי

ואת כןן!!!

ומעכשיו אני גם לא רוצה לדבר איתך בכלל..

עלק שקרן!

 

תגידו לי מה לעשות?כי אני כבר לא יודעע...

:( :( :( :(

נכתב על ידי , 15/11/2008 20:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





262
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למי אני, ומה אני בכלל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מי אני, ומה אני בכלל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)