לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Child Burning Inside



כינוי: 

בת: 38





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008


slt
נכתב על ידי , 30/1/2008 21:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Im feel really empty


 

נכתב על ידי , 30/1/2008 21:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום הולדת


היום אני בת 22

 

אני לא יכולה לשנוא את הגוף שלי יותר מהיום!

 

למה אני נמצאת במשקל כזה כשאני צריכה לשקול 10 קילו פחות ???

 

כל כך מעצבן שבגיל כזה אין לי שליטה על עצמי ואין לי כוח רצון ! מה זה אומר עליי? אני מרגישה מאוד רע היום שלא לדבר על ימי ההולדת המעצבנים האלה.. חוץ מהעובדה שכל היום גשום וכל החברים שלי מפוזרים ואני "חוגגת" בדידיות עם עצמי!

 

אוף!

נכתב על ידי , 30/1/2008 21:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

434
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUnstable אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Unstable ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)