לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם עוד בלוג.....



כינוי: 

מין: נקבה

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

^_^......


לפני כמה ימים היו לי ממש אנרגיות חיוביות....

ודיברתי עם חברה במסן...כל הזמן שהיא כצתבה לי משהו התחלתי להתפקע מצחוק...

היה מזה כייף ובעיקר מצחיק...

ואתמול נפגשנו עם המזכירה של הקיבוץ ואנחנו בקרוב מתחילות להכין את התיפאורה..(אני וחברה שלי...)

סתם רציתי לשתף...

נכתב על ידי , 27/11/2007 13:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה קרה?!


הייתה לי חברה ממש טובה ביסודי....בסוף כיתה ו'..התרחקנו....אני ממש לא הבנתי למה....

היא פתאום ממש התרחקה ממני...אני תמיד חושבת על זה ..אולי עשיתי משהו....

או שאולי זה בגלל שהיא הפכה להיות ....כזאת מין פאקצה....פרחה....

בסוף כיתה ו'...התרחקתי לגמרי מכל החברות שלי ...חוץ מאחת שלעולם אני לא "יעזוב" ולא אתרחק ממנה....

הגעתי לתיכון עם חברה אחת....ויש לי עוד חברה ממש טובה....והיא הכירה לי עוד מלא חברות....

אבל אני בזמן האחרון מרגישה שאני לא קשורה לאף אחד....גם בגלל השביתה הזאת אבל גם מין הרגשה בתוכי....

כאילו יש לי רק חברה אחת....אמיתי לנצח....וזה נהדר...אבל אני רוצה עוד חברות....

החברה השניה הכי טובה שלי..אנחנו נורא התרחקנו..שאנחנו מדברות במסן...סתם מה שלומך? מה חדש?

והיא אומרת לי עם היא כתבה פרק חדש בסדרה שלה..וזהו...התנתקנו לגמרי..אני כבר לא מרגישה שאנחנו חברות....

שכבר אן לנו על מה לדבר ...רק מה שלומך? מה חדש?...וגם זה לא נראה כאילו שזה מעניין אותה...

היא עסוקה בעצמה....והאמת שאני גם קראתי שמזל גדי ומזל דלי ..היחסים בניהם יהיו לא טובים...ואני גדי והיא דלי..אז...

טוב..זאת הייתה פריקה...אתם מוזמנים להגיב...

נכתב על ידי , 23/11/2007 14:34  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איזה כייף של חורף!!!!


אני מתה על החורף!!

למרות שכולי קפואה ומתה מקור...אני חולה על החורף!!!

הכי כייך לי להיכנס למיטה ותוך חמש דקות שאני כולי בתוך המיטה אני ממש רותחת....ואז אני מתחילה לכת עם חולצה קצרה בבית וההורים שלי התחרפנים מזה....איך אני יכולה ללכת בחולצה קצרה...ואז אחרי איזה רבע שעה ככה אני קופאת שוב...ושוב למיטה...וככה כל היום...

והיה איזה לילה אחד..שמזה פחדתי..היו מלא רעמים וברקים...(והיו גם כמה הפסקות חשמל..)לא פחדתי מהרעמים לה מהברקים...אני כל הזמן מפחדת שיפגע בי ברק...ראיתי על זה כמה תוכניות וזה ממש מפחיד!

 

*עכשיו עקצה דבורה את אמא שלי בעין...זה היה כל כך מצחיק....ואחותי אומרת לי להביא לה קרח ואני אומרת לה מאיפה אני אביא..הרי חורף אין לנו קרח..ואז היא אומרת טוב אז תביאי לה איזה אפונה(כאילו קפואה)..זה היה קורע בסוף מצאתי איזה קרחון כזה..והבאתי לאמא שלי...

 

נכתב על ידי , 23/11/2007 13:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*my* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *my* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)