לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Smile.


don't worry, be happy! just smile.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

שוב אני


החלטתי לסגור את הבלוג... אין הרבה קוראים ואני סתם מרגישה מטומטמת אחרי שאני קוראת את מה שכתבתי.

 

שלום עליכם

 

 

 

 

יעלי הייתה פה.

נכתב על ידי ...יעלי... , 27/3/2008 21:39  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משחק הכדורגל הראשון שלי!|פורים


ביום שבת הייה משחק של הפועל קטמון נגד בית"ר כפר יונה... הלכתי עם אחותי וחבר שלה והייה ממש כיף!

פגשתי גם את דן והייה מצחיק...

גיליתי ששחקני כדורגל אוהבים ליפול...



פורים הייה ממש משעמם השנה בבצפר... 

לא עשינו כלום! כשבאתי לבצפר פשוט הסתובבתי עם חברות הדוכנים.

הדוכן שלנו [דיסקו] הייה אחד המובילים [] אבל כל הילדים הקטנים חשבו שהמשלוחי מנות שלנו הם כיבוד אז הם אכלו לנו הכל..

אח"כ היה תחרות תחפושות ממש גרועה ואין לי מושג אפילו מי ניצח.

 

ביום חמישי היתה קריאת מגילה והגרלות אז הלכתי עם טליה והיה כ"כ מטומטם. קיבלתי חיתול (חחח טליה )

אחרי זה הלכנו למושבה והייה מצחיק בטירוף!!!

תמונות בקרוב...

 

 

 

אה כן, התחפשתי עם חברה שלי לדינוזאור ולדינוזאור בביצה. הייה כיף

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי ...יעלי... , 24/3/2008 14:13  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התקופה הטובה פה!


טוב לי. התקופה שחיכיתי לה פה, וטוב לי. היא גרמה לי לפקוח את העיניים ולראות דברים שלא ראיתי קודם.

סוף סוף אני יודעת שיש לי על מי לסמוך, ולקחת את הכל באיזי.

חזרתי לעצמי. יודעת להסתכל על הדברים אחרת.

לא מפחדת להיות עצמי, עם כל מה שזה אומר - טוב, ורע. נפתחתי. הקשבתי. למדתי.

הייתי כנה. התגברתי. דיברתי. חייכתי.

אני לא יודעת מה גרם לכל זה, אבל זה פשוט קרה.

פיניתי זמן לדברים שאני אוהבת לעשות, ולמדתי שתמורת כל דבר טוב אצטרך לוותר על דבר טוב אחר.

הגיע הזמן באמת שהדברים יתחילו להסתדר לי... 



 

השתניתי?

__________________

כשאני מסתכלת עכשיו על הפוסט הקודם זה לא נראה לי אותו בן אדם...

טוב לי!

נכתב על ידי ...יעלי... , 16/3/2008 17:53  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  ...יעלי...

בת: 29




942
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל...יעלי... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ...יעלי... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)