לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

7 דקות בגן עדן


"היא לא דומה, לאף אחת אחרת... לאף אחת שעוברת ברחוב. היא משונה, וכשהיא מדברת... קולה עושה לי משהו קרוב.."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

חג שמיייח!


אז.. מה קורה אנשים!?

איך היה בחגים?.. בכיפור?.. מעניין?! מקווה שגם מי שצם, וגם מי שלא.. לקח את הזמן הזה של יום כיפור למחשבות משמעותיות.. והבנה.. ולא סתם לצום כי כולם עושים את זה, או לא לצום ולעשות דברים כי אתה יכול...

אז אני לקחתי את יום כיפור, ובאמת חשבתי. חשבתי על כל הזמן האחרון, על הדברים שאני רוצה שיקרו, דברים שקרו, וכבר רחוקים ממני.. אבל בעצם לא באמת הספקתי לעכל אותם.. והאמת.. שאפילו נהניתי ביום כיפור קצת.. היה ממש כיף.. כל שלושת האחים שוב יחד. אז היה מצחיק.. והצום עבר בקלות!

אז.. אחת המסקנות המאודדד חשובות שהסקתי היא שהבלוג שלי נראה חיצונית די אפל יחסית למי שאני!.. אבל אני עצלנית מדי כדי לשנות אותו.....(טוב.. חשבתי על זה עכשיו.. לא ביום כיפור..XD)

 

אממ... הלב שלי בתהליכים טובים עכשיו... הוא מתחיל להתחבר לאט לאט.. עם קצת פחד. אבל הרבה כוח מחודש.. עדיין קצת כואב, עדיין יש את הרגעים האלה שאתה לבד ומתחיל לשקוע במחשבות.. או יותר גרוע.. כשאתה עם כל האנשים שאתה אוהב ומרגיש לבד...      אבל אני מצפה לטוב! ויהיה טוב!

הנה.. כבר עוד שניה סוכות, להכין את הסוכה זה הדבר הכי כיף שיש! וידיד שלי מאנגליה בא אלי לחג, ואני יוצאת ליוסי יפה, ואני אראה מלא אנשים שאני אוהבת ומתגעגעת אליהם!

ולסיום, אני רק רוצה להגיד.. געמ"י 27 עזב.. היה מדהים איתכם! אתם הכי הכי בעולם! וגעמ"י 28 הגיע.. שיהיה בהצלחה! אתם צריכים את זה.. חח          אבל יש לי תחושה שיהיה טוב!

יאללה, שיהיה מגניב בחגים ובחופש!! תהנו, ותנצלו את הזמן! ^^

 

(כל מני מהזמן האחרון..)

אני יוצרת קשרים חוצוניים

 אני יוצרת קשרים חוצוניים

הציור שציירתי לנעה

 הציור שציירתי לנעה

שרס מדגמנת סנדוויץ זומי עם חומוס ופרצוף ריבה

 שרס מדגמנת סנדוויץ' זומי עם חומוס בתוספת סמיילי ריבה

יום הסמים הבינלאומי- אתם לא רוצים לדעת...

 יום הסמים הבינלאומי-עזבו... היינו במין קטע כזה להמציא ימים

אני ונעם

 אני ונעם

פסל סביבתי בכתה שלי

 פסל סביבתי בכתה שלי

מב"ר..

 מב"ר..

מב"ר...

 מב"ר...

ראובן, אני וליטל הורסים לספרנית את שלוות היום

 ראובן, אני וליטל הורסים את שלוות היום של הספרנית

יום המדבקות הבינלאומי-ברנסקי ואני 

יום המדבקות הבינלאומי-ברנסקי ואני

 י"א 2 :)

 

 ברששת חוזרת ליסודי

 

 ליטל נותנת לי בקבוק XD

אני.. ותנחשו כבר מה אני מנסה לעשות

 

הציור שציירתי על שולחן רישום ^^

 

 שיעמום בשיעור רישום..

 טוב.. זה כבר יום אחר- אני וליטל

 

הנוף המדהים(!!!) מכברי

 אמנות

אני וקורנוש XD


אני וקורנוש 3>

אני וקורנוש

 

ערב התאומים הסיאמים מוצג A

 

ערב התאומים הסיאמים מוצג B

נכתב על ידי smosh :) , 10/10/2008 20:59  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  smosh :)

בת: 31




4,504
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsmosh :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על smosh :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)