לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אותה הגברת בשינוי אדרת P:


אנשים ממהרים אוכלים מרק עם מזלג D:

Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

תקאנו P= + שאלון D:


  

קרדיט

הייווש לכולם (:

תראו זה הבלוג האישי שלי לא?

אזז מותר לי להשוויץ קצת

ותגובות נאצה? (שוויצרית וכ"ו..)

לא מעניינות אותי תשלחו כמה תגובות נאצה שאתם רוצים

זה רק מקנאה או מחוסר חיים ושיעמום מריבי D:

וגם זה מוסיף לי תגובות (:

קניות בן לאומיות D:

 

אז ככה P:

אבי היקר כמו תמיד נוסע לארה"ב

מהעבודה אני כבר רגילה

זה קורה כל שנה כמה פעמים.

אבל השנה צץ במוחי רעיון כביר D:

נכון יש את האתרים ששולחים חולצות

עם הדפסים מגניבים לכל המקומות בעולם?

(חוץ מישראל הזונות האלה שולחות

 לטורקיה ולא לישראל! טורקיה!!)

בקיצור יש שם חולצות של עוגיפלצת

דובוני אכפת לי אהממ משפחת סימפסון

ועוד הרבה ואני מזמינה לי חולצת עוגי פלצת

קפוצ'ון של רחוב סומסום (:

ונראה לי עוד כמה מגניבם D:

וגם יש אתר חמוד כזה שיש שם תכשיטים מהממים

ואני רוצה להזמין P:

אני משמ מאושרת שומדסבר לא יהרוס לי את המצברוח P:

אפילו לא תגובות נאצה ^^

הינה קישורים אם באלכם להסתכל:

http://www.mrcloud.com

http://www.truffleshuffle.co.uk/store/

http://cute-plush.com

וזייהו (:

תאחלו לי בהצלחה שהכול יגיע בשלום P:

איזה שקסי 3>

 

שאלון נחמד (:

 

 

9 מאכלים שאני אוהבת לאכול:

1. ג'חנון

2. צ'יפס

3. פסטה

4. סלט ערבי (:

5. פיצה (:

6. שניצל 3>

7. גלידה 3>>>

8. המבורגר :P

9. תותים

10.שוקוו 3>> -בונוס D:

 

8דברים שרצים לי בראש כרגע:

1. אני צריכה ללכת לקניון

2. אני שונאת פירסומות בטלפון

3. אחי הקטן היסטרי ודרמטי

4. אני צריכה תיק

5. האימיול לא עובד לי /=

6. נאבד לי עגיל אחד

7. יש לי מרקרים יפים ועטים D:

8. אני צריכה לעשות לקים מגניבים P:

 

7 דברים שאני נוגעת בהם כל יום:

1. במקלדת של המחשב

2. בעכבר של המחשב

3. בשיער שלי

4. בדושה של המקלחת

5. בשלט של הטלוויזיה

6. בפלאפון/טלפון.

7. באחי הקטן (אני לא פדופילית הוא חמוד D:)

 

6 דברים שאני עושה כל יום:

1. מדברת בטלפון

2. על המחשב

3. אוכלת

4. שותה.

5. רואה טלוויזיה

6. ישנה 3>

 

5 צבעים שאני הכי אוהבת:

1. ירוק וכל גווניו

2. סגול וכל גווניו 3>

3. כחול תכלת טורקיז וכל הגוונים האלה (:

4. ורוד 3>

5. בהירים (אדום בהיר צהוב בהיר)

 

 

4 דברים שאני אף פעם לא אעשה:

1. אעשן

2. אקח סמים

3. אפגע (בכוונה) בחברים או במשפחה

4. אהרוג מישהו

 

3 דברים שאני חושבת שאני מתעוררת:

1. באסה.. צריך לקום

2. אני לא אספיק הכול!

3. רק עוד כמה דקות ואני מתעוררת (כמבן שזה לא קורה P:)

 

2 דברים אהובים עליי:

1. שופינג

2. פיצ'פקס

 

דבר אחד שאני אוהבת יותר מכל דבר אחר בעולם:

המשפחה שלי !  3>

 

ציטוט הבוקר D:

ליד אחי הקטן אני מדברת עליו

עם אבא באנגלית.

אני יודעת אנגלית טוב אבל היום

יצא לי משהו מצחיק.

הייתי צריכה לשחק עם אחי הקטן והוא

כל הזמן מרמה וזה מחרפן אותי!

אז אבא שלי אמר:

אבא:לט הימ פליי ויט היס וורלס (או משהו כזה)

אני: באט איי דונט לאב פיפל צ'יטינג

(תרגום):

תני לו לשחק עם החוקים שלו

אבל אנ י לא אוהבת מרמה איש D:

אני סתומה P:

יכול להיות שזה לאי צחיק אותכם

אבל איך שאמרתי את זה כמו עילגת זה מצחיק D:

 

 בברכת אין לי על מה לחפור

גברת פילפלת 3>

ולסיום ספיידר פיג השקסי D:

תגבירו הרבה זה דיי חלש

נכתב על ידי , 12/12/2007 10:54  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוג סיפורים חדש (:


פתחתי בלוג סיפורים חדש זה לא פוסט זה דיי פירסום (:

אז אתם יכולים להגיב על הפוסט הקודם למטה

כי זה ימחק P=

 

בלוג הסיפורים שלי.

 



זהו תיכנסו ואל תגיבו פה אלא למטה(D:)

 ואני מקווה שתאהבו את הסיפור (:

גברת פילפלת 3>

נכתב על ידי , 11/12/2007 13:13  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב חדש + /=


  

עיצוב חדש

שלומות לכם קוראי החביבים (=

ישלי עיצוב חדש תודות להיי יו שהכין לי עיצוב

בשעה שלא היה לי כוח לפתוח את הפוטו (=

וגם יש לי אייקון חדש שלקחתי ממארט עיצובים (= עוגיפלצת שקסי ביותר P=

מאוד אהבתי את היעצוב והצבעים ולדעתי יצא ממש יפה D:

שניתי גם קצת את הרשימות וזהו .

אני מקווה שאהבתם ושווה לכם גם להזמין משם ^^

 

 

 לימודים..חלקית?

חזרנו ללמוד אבל חלקית

מזתומרת?

מורי הסתדרות המורים בבית ספרנו (30 אם אני לא טועה)

ויש לנו משהו כמו 2000 O.O

בקיצור מורי ההסתדרות לקחו

יוזמה והתחלו ללמוד לבד בלי מורי הארגון

שזה יוצא לנו.. שלוש שעות ביום P=

זה ממש מיותר לדעתי אבל חייב לבוא זה כמו לימודים רגילים

וקיבלנו בחשבון מלאא שיעורים

אוףף מזל שיוצאים לחופש

מלא זמן לא הייתי בחופשה בXD

(השביתה של החודשיים וחצי לא נחשבת! P=)

 

בייביסיטר (=

אוףף אני כל כך רוצה

לעבוד כבייביסיטר P=

אני רוצה להרוויח כסף בעצמי

ולצאת קצת לקניות D:

טוב לא קצת המוווןן קניות ^^

ביקשתי מאבא שלי שימצא לי

מיזהו אבל זה נראה לי חסר תועלת

אולי נבסקש מאמא יש לה כל הזמן

 חברות בהריון XD

נקווה שנמצא מישהו חמוד 3>

אני אוהתב ילדים קטנים וכיף לי

לנגב להם נזלת ולשחק איתם וכל

השאר יש לי אחד בבית (=

וגם אני מקווה להרוויח כסף ^^

תספורת ?

אני ממש רוצה להסתפר לעשות שינוי

וסתם לעשות משעהו מגניב

אבל! (כן יש אבל P:)

יש לי שער מתולתל מבוקבק /=

מה אני אעשה?!

פוני,מדורג,פסים

כלום לא הולך!

או שפשוט נגיד מדורג לא רואים!

אוף זה מעצבן!

למרות שכולם אומרים שיש לי שער יפה D:

אבל מה אפ/שרא לעשות איתו?

כלום..

 

קשת בענן

גיליתי משהו נורא מעניין

אני בחיים לא ראיתי קשת בענן! O=

יש לי חור בהשכלה

לא יקהלו אותי לאוניברסיטה!

מהר אני צריכה לראות קשת בענן!

איפה יש הרבה?

אני מקווה לראות בהקדם האפשרי P=

זה באמת כל כך יפה?

נקווה לטוב D:

מכושפת יאיי ^^

אני לא מאמינה!!

מחר אני הולכת לראות מכושפת D:

איזה כיף!

שלא תבינו שאני לא רואה סרטים

אבל אני פשוט מכורה לסרטי דיסני

לא מבינים למה?

הסיפור הוא פשוט ^^

בהיותי ילדה קטנה... רגע! לא! לפני זה

כשאחי הגדול (ב2008 ,20) היה קטן

קנו לו את הסרט הראשון של דיסני:

"שלגייה ושבעת הגמדים"

אחר כך גדל האוסף וטה טה טה טו וטו

ויש לנו ארבעה מגירות עם

סרטי דיסני ומגירות ענקיות~!

יש לנו בעיקר את כל סרטי

 הקלאסיקה מאשר החדשים

ואני גדלתי על הסרטים הקלאסיים של דיסני:

בת הים הקטנה,יפיפיה הנרדמת,מולאן,סינדרלה

היפה והחיה, הרקולס ועוד ועוד ועוד..

ועכשיו יש סרט חדש על: נסיכה!

איזה כיףף (=

זה בטח לא יהיה כמו הנוסטלגיה

אבל אני כבר לא יכולה לחכות לראות את הסרט !

מחר D:

 

קניות או לא להיות P=

הייתי חייבת לכתוב זה ממש מצחיק:

היום נכנסתי לקניון במחשבה:

אני אקנה בגדים!

כמובן נכנסתי לבדוק מה יש בדיווה

והמוכרת הנודניקית לא עזבה אותי

עד שהשתמשתי במבצע..

קניתי תכשיטים ב140 ש"ח!

אני ממש מטורפת

אני לא יודעית מה עשיתי XD

בסוף כמובן לא קניתי בגדים אבל

קניתי לפני יומיים חולצה מהממת

בפול אנד בר-אני מאוהבת בך חולצה 3>

אני רוצה לקנות המון המון דברים !

מי בא איתי לעזריאלי? (:

 

בברכת חנוכה שמחה

גברת פליפלת .

*הכפתורים והפיקסלים מהאוסף האישי שלי

אם זה מאחד הבלוגים שלכם

תגידו לי אני אוסיף קרדיט כי יש לי מלא

כפתורים ופיקסלים כמעט 2000 ביחד*

 

נכתב על ידי , 4/12/2007 15:51  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





902
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגברת פלפלת D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גברת פלפלת D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)