לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של עידן


יומן אישי על החויות שלי^^


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

18.11.2007


היי^^

שלום לכולם...
אני עידן אני חי חיים כמו של כול נער רגיל:מורים מטורפים,שיעורי בית,קריזות והכי חשוב.....
3> אהבה ראשונה 3>

תגידו? גם אתם שמתם לב לשיגעון החדש של המורים?
אם לא אז הינה זה:מורים,לא רק שיש להם עיניים בגב הם גם מוכשים מאוד בכלי נגינה מיוחד....
העצבים שלכם!
כן כן! מורים מנגנים לנו על העצבים ונוסף יש להם עיניים בגב...
ואני חשבתי שיש חוק מיוחד שעד 2009 אסור לעשות ניסוים גנטים!אוף

להתראות מחר^^

נכתב על ידי idant1111 , 18/11/2007 20:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  idant1111

בן: 30

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לidant1111 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על idant1111 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)