לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני?ואתםD:


And im happy:D

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 426660874 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

אז.. מה יהיה כאן היום? -(תמונות,עיצובים להורדה,שטיות וכל מה שבאלכםD:)-


מוזמנים למטהD:

 

סליחה על ההקפצהD:

נכתב על ידי , 20/9/2008 16:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז.. מה יהיה כאן היום? -(תמונות,עיצובים להורדה,שטיות וכל מה שבאלכםD:)-


אז נתחילושD: 

 

 

-18.15-

 

עיצוביישן להורדהD:

 



הבלונדה!D:

 

 

 

כמו תמיד,תבקשו,אני אכין!P:

 

 

 

תמונות~~!

 

    

 

   

 

 

 

אם באלכם,אתה יודעים שאתם יכולים להזמין!P:

 

לבנתיים זהו,עוד מעט אני אעשה עוד עריכהD:

 

 

 

 

-עריכה 19.00-

 

2 תמונות יפות שמצאתיD:

   

 

 

                           

 

תפוסים:צהוב,אפור,אדום,תכלת(הבהיר)

פנויים:כל השארD:

 

תבחרו איזה צבע שבאלכםD:

 

מאחורי אחד מסתתרת חתימה.

מאחורי שניים לינקוק בגודל  כזהP:

מאחורי 3 מסתתרים לינקיםD:

 

 

 

להלהלהלהD: 

נכתב על ידי , 19/9/2008 18:14  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של - snoly team - ב-30/9/2008 23:19
 



היושD: -(תמונות,הודעות,ומבצעים)-


תקשיבו,זה דיי מגעיל שאתם נכנסים(וכן,היו 98 כניסות) ורק שבע תגובות?/=

 

קיצור,תודה למי שכן הגיב,באמת3>

 

אני עושה פוסט חדש,ומקווה ל-50+ (תגובות כמובן../=)

 

אז..הנה התמונותD:

 

   

 

 

   

 

 

 

אהבתם?!D:

כמו שאמרתי,אתם יכולים להזמין עיצובים,אבל רק המהתמונות שאני שמה בבלוגD:

 

 

נקעתי את הקרסול,אז אני אשב הרבה במחשב,במקום לצאת לטייל^__^

 

עכשיו!P:

 

אני עושה מבצע!P:

יחסית גדולO:

 

קיצור,(קרידט לאייס פיקסלים)

 

                           

 

תפוסים:צהוב,אפור,אדום.

פנויים:כל השארD:

 

תבחרו איזה צבע שבאלכםD:

 

מאחורי אחד מסתתרת חתימה.

מאחורי שניים לינקוק בגודל  כזהP:

מאחורי 3 מסתתרים לינקיםD:

 

אז תהנו!P:

 

 

-אהבתם?!תגיבו!P:-

-לא אהבתם?!גם תגיבו,אבל בטעם טוב כע?-

-3>הבלונדהD:-

 

 

והפרסים מהפוסט הקודם^^

 

אופנה טיפים ועודD:

סוף העולם.

 

 

 

-עריכה 14.39-

 

הכנתי עיצוב להורדה,תרצו השלמות רק תבקשוD:

 

אני אהבתי,מה דעתכם?P:

 

 

 

-עריכה 15.25-

 

למיכל מגרפיקהP:

 



 

והכנתי 2 חתימותP:


  

 

ובבקשה,שימי קרדיט!P:

 

 

עכשיו ל-rawr bitch!

 

ביקשתי בלי הכתב,רק כותרת..

 





ושוב,קרדיט!P:

 

אם תרצו,הזמינו עוד!P:

 

נכתב על ידי , 16/9/2008 12:01  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דני קטני ב-20/9/2008 17:33
 



אז,מה יהיה כאן היום?! -(תמונות,שלטים,מבצע ועוד כמה הודעות)-


אז,שלומוש!D:

 

כולכם יודעים שזה לא בלוג עזרים והכל,אבל בגלל שאני מעצבת,אני בכל זאת אשים פה כמה שטיות מדי פעםD:

 

אז תמונות,אם תרצו,אתם תוכלו להזמין ממני עיצוב רק מהתמונות שאני אשים פה,מי שרוצה עוד משו הנה המסן שלי : [email protected]

עכשיו,זה לוגו,10 רשימות,2 לינקים ומפריד!D: -(אפשר פחות מ-10 רשימות אבל לא יותר^^)-

 

    

 

     

 

    

 

לבנתיים זהוD:

 

 

פינת שלטים!D:

 

אם תרצו שאני(הבלונדה) תפרסם שלט מסויים פשוט תכתובD:

אני לא אומרת לכם לשים קרידיט או משהו,אני רק רוצה לפרסם אתכם,ואת הספיישלים שלכםD:

 

עכשיו,מבצעון לסיוםD:

 

כולם זוכים בלינק!D:

 

1.

 

2.

 

3.

 

4.-(יוליקה)-

 

 

-(קרידיט לאייס פיקסלים)-

 

עכשיו,זה גם בלוג פרטי וגם עזריםD:

 

אם תרצו שאני אוסיף משהו מיוחד - רק תגידו! -

 

-עיצוב חדש!!אהבתם?D:-

 

ועוד מבצע קטן סיוםD:

המגיב הראשון,השישי,ה12,ה-18 וה-24 מקבל לינקוק~D: -(בגודל כזהD:)-

המגיב ה-30,ה-36 וה-42 מקבל חתימה~!פלוס לינקוקD: -(בגודל כזהD:)-

 

אז יאללה להגיב,להזמין ולהשתתף!D:

 

3> הבלונדה!D:

נכתב על ידי , 13/9/2008 12:32  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צלמת אנונימית. ב-14/9/2008 19:37
 



לדף הבא
דפים:  

839

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpumpkin:D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pumpkin:D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)