לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.These sensations barely interest me for another day



Avatarכינוי:  הלורד פלומר.

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

באמת שאני לא עושה את בדרך כלל


אבל אבל.. הייתי בקטיף פקאנים.
וכל האגוזים החומים והמכוערים האלה הכניסו אותי למצברוח גיי של לצלם תמונות ללא שום פואנטה.
ובאמת שאני לא עושה את זה בדרך כלל ואני תמיד חשה "הא! יש לתמונה הזאת משמעות. אני כזאת שולטת"
אבל הפעם פשוט צלמתי תמונות חשות וזהו. אין הרבה פואנטה. סתם הומואיות של הרגע.

אז, תהנו מהגיינסיזם[?]




















ואני גם בדרך כלל לא נרקיסיסטית! פשוט לא היה אף אחד מעניין לצלם. :{









תמונות מפגרות שמוקדשת לליהי שדאגה לשעשע אותי במקום האגוזים.



ועם שפם מתנפנף בחושניות ברוח.













ולסיום, פקאן. [ואני אפילו בכלל לא אוהבת.]


נכתב על ידי הלורד פלומר. , 29/11/2008 15:43   בקטגוריות Me., No point.  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

364

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להלורד פלומר. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הלורד פלומר. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)