לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my crazy,life


החיים שלי על עצמי וככה אני.

Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 483439015 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

ווואו כמה זמן לא היייתי פה O :


ווואי לא יודעת פשוט הזנחתתי את הבלוג הזה באמת , אני יכנס מידי פעם כשיהיה לי כווווח D :

חחחח ,

אווווף עוד שבוע אני הולכת לבר מצווה ואני רוצה לקנות בגדייים הבעיה שאני הייתי אתמול ברננים ולא היה שום דבר יפה :|

ואני ממש רוצה לקנות איזה ג'נס וחולצה משו כזה אווווף עם מישהי פה ראתה משהו יפה אז בבקשה תעזרו לי ותגידי לי איפה ומה ?

מחר אני מקבלללת תעודה ואמא הבטיחה לי שעם היא תיהיה טובה אני יקבל פללאפון חדדש : ]]]]]]

אבל היא לא תיהיה טובה חחחח לא נורא אני ימציייא לה כל מיני תרוצים ובסוף אני יקבל את הפפלאפווון ( :

טוווב אני הולכת ליראות רומיאו וחוליייטה P :

 

 

תעעזרו לי בבבקשה  :]

ותגיבו ,

אה ונמאס לי כבר מהעיצוב הזה אז עם יש לכם משהו יותר שמח ויפה תביאו לי .

ביייי 3 >

נכתב על ידי , 24/1/2008 18:32  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





271
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשכחתי את השם שלי0: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שכחתי את השם שלי0: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)