לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי - סיוט או סתם חלום




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

כמה זמן ראבק?!


3.5 שנים, זה הזמן שהייתי חופשי מרגש, ועכשיו אני שבוי שוב פעם. כל פעם אני חוזר לפה כשמשהו באמת מטריד אותי ואין לי עם מי לדבר.
עבר כל כך הרבה זמן וזה פשוט מציף אותי ומוציא אותי משליטה. כל מצב הרוח שלי תלוי בה והיא אפילו לא יודעת שאני מרגיש כלפיה משהו. אני לא מאמין שנתתי לעצמי לחזור למצב הזה שוב, לאחר כל כך מה שעברתי. כל יום אני רוצה להגיד לה מה אני מרגיש אבל כל פעם זה מרגיש כל כך לא נכון. אני רוצה פשוט לחזור לאפלה שהייתי בה לפני, למה אני צריך להרגיש את הרגש הזה?

אני מת לראות אותה כל כך, היא מוציאה אותי משליטה פשוט. שלשום הייתי עצוב, אתמול התגעגתי והיום אני עצבני.
למה אני עצבני היום? כי היום היא אומרת לי "הייתי ב, חבל שלא באת" אבל הייתי בא אם היית אומרת לי, אני לא יכול לנחש איפה את נמצאת נכון?!


סורי, יצא לי פוסט מגעיל, אני פשוט מלא בעצבים כי ממש רציתי לראות אותה אתמול וזה יכול להיה לקרות בקלות ואז היא באה לי היום גם עם היציאה הזאת שפשוט הוציאה אותי מבאלאנס
נכתב על ידי Nefas , 26/4/2008 15:21  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Nefas

בן: 37

ICQ: 55432666 




881
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNefas אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nefas ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)