חפש בבלוג זה

12/2007

תמונות יפות

נכתב על ידי , 16/12/2007 16:58
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט

גרמניה ופראג:)

היי אנשים:) איך התגעגעתי אלייכם! אתם לא מבינים איך שאני נהנתי מהטיול שאני ונ"ס שלי עשינו!! זה היה טיול כל כך כייפי:) בהתחלה טסנו לפראג שבצ'כיה ומשם לקחנו אוטובוס לרכבת החשמלית ואת הרכבת החשמלית לקחנו לדרזדן שבגרמניה ושם הכרנו את המשפחות המארכות שגרנו אצלהן 4 לילות..אני הייתי עם בטוש (ואשכר ישנה עם אלה) ולכל אחת מאיתנו היה חדר משלה בעליית הגג של המשפחה ודרך אגב הבית שלהם היה ירוק זרחני! (ממש מאגניב) אז אני לא רציתי לישון לבד אז ישנתי בחדר של בטי שהוא היה חדר גדול:) טוב באנו התארגנו עם המזוודות ולבשנו את הבגדים להופעה ויצאנו לנו לדרך להופעה הראשונה שלנו:) והלך לנו ממש טוב! הרבה אנשים החמיאו לנו והיה נחמד ואז הלכנו לישון..ובארבעת הימים שאחריו גם היו הופעות ושרנו בכנסייה ושרנו בקבלת שבת ורקדנו והיו שם שוקים ליפני חג המולד אז קנינו שם כל מיני דברים חמודים ואז אחרי 4 ימים נסענו לפראג וטיילנו שם וראינו כל מיני נופים יפים וישנו באכסניה אכלנו בחוץ וקנינו מזקרות וגם שתייה והיה ממש כייף שכולם היו ביחד באותו בייניין:)

אחר כך טסנו חזרה לישראל למרות שלא רצינו לעזוב והיפרדנו אחד מהשני עד יום ראשון שיש חזרה..

נ"ס אני אוהבת אותכם המון והיה לי ממש כייף איתכם:)

אני לא מצליחה לשים תמונות סורי..DX

נכתב על ידי , 15/12/2007 22:27
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט

היי חברה אז זהו אני טסה עוד יומיים ואני מאוד מאוד מתרגשת אני כותבת עכשיו וזאת תיהיה הפעם האחרונה שאני יעדכן בבלוג לפני גרמניה כי מחר אני מארגנת את המזוודה והתיק והכל אז לא יהיה לי זמן לכתוב איך אני מרגישה וכ'ו..

אני ממש ממש מתרגשת ויותר מכל לחוצה..כי כשאנשים מתחילים לדבר על הטיסה ומה נעשה בגרמניה זה מאוד מלחיץ כי הם מדברים על זה לפני שאנחנו שם בכלל ואני מתחילה לחשוב שאני יכולה לאבד בשדה התעופה וההורים שלי יכולים ליתעקב בבית ולהסיע אותי מאוחר מידי ואם יהיו בעיות באוטו אז אני יפסיד את הטיסה או שלא יהיה לי כייף כי אני כל כך חוששת מהדברים..וזה ממש טיפשי כי אני כבר נסעתי מלא פעמים עם המשפחה שלי ואני יודעת שלא היה מפחיד בכלל ואני אוהבת לטוס אבל העובדה שהשנה,עוד יומיים,אני טסה לבד עם המשלחת של נ"ס לגרמניה..זה מלחיץ..אני בטח יהיה יותר רגועה כשנגיע לשם כי אני יראה שהכל כמו שצריך להיות..ואנחנו נגיעה לגרמניה למישפחות המארחות וניתן להם את המתנות שאני ואש קנינו להם היום בתל אביב ואני מקווה שיהיה לנו כייף:)

אלולי ואלעד צריכים לבוא אליי מחר בצהריים שנדבר וזה וניפרד אחרי כמה שעות כדי שאני יוכל לנוח ואני מקווה שגם דני תוכל לבוא! אני ממש אוהבת אותם הם חברים מקסימים והכל כל כך שמחים בישבילי שאני טסה ושרה בגרמניה ולא סתם גם סולו!! שיר אחד לבד על גיטרה וכינור!! איזה כייף:) והייתי רוצה שגם מרבוש תבוא אבל היא לא יכולה כי היא משדרת ברדיו בשעה 3...אבל לא נורא זה רק שבוע ושאני יחזור אלה ואלעד ודני ואיתי ונימרוד ואביב ומרב וכל החברים שלי יחכו לי לחיבוק גדול גדול של "ברוכה השבה"! :)

אז חברה אני מאוד מאוד אתגעגע אלייכם נשיקות לכל אהובי!! סבבי

נכתב על ידי , 4/12/2007 23:02
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט