לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לעולם בעיקבות השמש, כי אני צריכה צבע לפנים.


הבלוג ניסגר, זהו די ניגמררר!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

פעם אחרונה ודי....


אין לי כוח לבלוג.. אני בכול-מיקרא לא מעדכנת, ולא משקיעה (למרות שניסית אבל לא הלך..) וגם אין לי כוח ליכתוב דברים "מעניינים" מי בכלל ניכנס לפה? זה לא שאני רוצה שכולם יכנסו אבל בכול-מיקרא לאף-אחד לא ישנה עם עוד אחד סגר את הבלוג.. טוב ביי תגיבו מה שבאה לכם (עם בכלל יש לכם מה להגיב...) אני לא עונה ולא מוחקת כלום.. ביי

ותודה למי שכן ניכנס והגיב.. לאב יו

נכתב על ידי , 13/1/2008 17:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 30





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאור, הצל של הירח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אור, הצל של הירח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)