לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

starving for perfection




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

חזרתי


ועם 5 קילו פחות (:

סופסוף אינלי כרס, הירכיים שלי לא משתפשפות כשאני הולכת, והתחת שלי נכנס לג'ינס במידה 34.

פשוט כיף (:

איך? האמתי אני שותה כל יום טיהור טי ויותר ממה שצריך, אני מכורה לזה אניכ בר לא יכולה בלי. אבל זה לא נורא הוא לא מזיק

העיקר התוצאות.

וכן, גם החבר מרוצה (אני חושבת)

האמתי שאני רוצה להוריד רק עוד שניים- שלושה קילו. בשביל להיות מושלמת לגמרי. ולהרגיש שאני יכולה לאכול מה שבאלי, זה בסדר כי אני רזה.

הרבה שמו לב, הרבה החמיאו. כ"כ כיף.

 

נכתב על ידי ~summer~ , 24/4/2008 11:28  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ~summer~

מין: נקבה

ICQ: 431225840 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~summer~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~summer~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)