לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אנשים טיפשים-המחלה של המדינה


עוד אחד לאוסף


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

Woo Freaking Hoo


שאלה- זה שאני עצוב שאין לי מה לעשות בוולנטיינז דיי אומר שאני אפס?

תשובה-כן

שאלה- זה שאני "נדלק" כל יום על ילדה אחרת, אומר שאני זונה?

תשובה- לא, זה אומר שאתה יודע שאין לך סיכוי ואתה מגן על עצמך

שאלה-זה שאני חושב שאני יותר חכם מאנשים אחרים, אומר שאני שחצן?

תשובה- לא, זה אומר שאתה חכם

שאלה- זה שאני שומע שירים של דיסני, אומר שאני ילד קטן?

תשובה-עבור

שאלה-זה שאני מלקק

תשובה (קוטע את שאלה בגסות)-עבור

שאלה- ארוך, אומר שאני הומו

תשובה- מה ארוך?

שאלה- אני השאלה טמבל!

תשובה- חזרה לעניינים....

שאלה-איך באים ילדים לעולם?

תשובה- זו לא שאלה של כן ולא

שאלה- אוקיי... ילדים באים מהכרוב?

תשובה- לא

שאלה- ילדים באים מענן ורוד בצורת לב?

תשובה-לא

שאלה-ילדים באים מהחסידה?

תשובה-לא

שאלה- גם לא מרחל "החסידה" שכולם רוכבים עליה?

תשובה- ממנה כן

שאלה-אז למה אמרת?

תשובה-ככה

שאלה-ככה זה לא תשובה

תשובה-גם אני לא

שאלה- אז למה קוראים לך תשובה?

תשובה- כי אין לו שם אחר בשבילי

שאלה-מי זה לו?

תשובה- משה

שאלה-...

תשובה- MY WORDS EXACTLY

 

חג שמח

 

נכתב על ידי , 14/2/2008 21:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 32

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל3:16 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 3:16 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)