לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

וואט זאפ פיפול!?!


יהיה פהה הכללל!!!סיפורים וחוויות...=] ודשיים חמיים ל... גומית שלי החברה הכי בעולם.. שבע מעפילים התותחים!!! שכבת ז' השולטות!!! יומעולה אוהבת לולי=]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

איזה כיף..ח-ו-ר-ף-!!!


 

יואווו ברררר קריר לי ( חחחח)אני עכשיו יושבת לי פה מול המחשב..

שותה שוקו חם..מממ

אוכלת עוגיות שוקולד...ימממ

עם פוך מעליי...

חחח סתםםם...רק רציתי לספר לכם על היום שעבר עליי...אז ככה!

אני קמתי לי היום ב10 (בגלל בתמצווה-מזל"ט)...ואז התקלחתי התארגנתי אכלתי ובאתי

ללכת לבצפר..אבל מה!?אופססס שחכתי את המפתח כי הילקוט שלי אצל תפארת(סיפור ארוך)

והמפתח שלי שם..אז התקשרתי לאמא שלי ואמרתי לה: יואווו אמא המפתח לא כאן איך אני אנעל את הבית?"

ואז היא אמרה לי : " טוב לא נורא אל תלכי היום לבצפר" ואני קפצתי מאווושרר והלכתי להביא סרט מהוודיאו..

ולקחתי את הסרט "אל תדאגו לי-אני בסדר" אויי מיי גדד!!זה סרט מדהיםםם אתם חייבים לראות אותו!

וראיתי אותו וזה...ואז גגלו בא (אבא שלי חח)ואז התכוננתי למבחן בהסטוריה..חחחח..

ואז אחותי אמרה לי שיש פעולה של המזכ"ל..והלכתי לי וחזרתי לי=]

 

תודו שזה היה סיפור מעניין אהה?!!? חחחחחח תכתבו לי תגובות מצ'עמם לי!!=]יומחורפי=]

נכתב על ידי , 21/11/2007 17:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -אני- ב-17/2/2008 17:25
 





Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה




26

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיללה בחללה!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היללה בחללה!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)