לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לה לה לה


fuck is fun fuck is funny. all the people fuck for monney. If U think that fuck is funny, fuck yourself and save the monney. הבלוג של מאיה הטיפשה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

טיול סליחות ._. ונדבה הגייי P=


אוווווווווווףףףףףףףףףףףףףףףףףף היום יש טיול סליחוותתת !!11

אני שונאתתת תשטויות האלה

כאילו שאין לי דברים יותר טובים לעשות[לישון וכאלה] במקום להסתובב בירושלים מול כל הדוסים המפגרים האלה, לא שיש לי משהו נגדם חלילה. אני פשוט חושבת שמיותר ללכת לאיזה קיר שכל מיני אנשים דוחפים לתוכו פתקים ולהיות מוקפת בהמון קבצנים ודוסים.

גאד.

טווובב אז הרגע סיימתי להחליק את השיער, נשבעת לכם ששאני מחליקה השיער החלק [מטבעו P=] שלי נראה מתולתלP=

 

היום רשמתי לנדב "איי אמ גיי" על היד והוא לא שם לב חיחיחי

-

סבתא וסלים נכנסו לחנות.

אחרי שתי דקות סלים התפוצץ

-

חעחעחע

 איש אחד הלך הלך הלך הלך ראה אותך => ברח

-

 

חחחחעעע :]]

ואי נראה לי המחליק שרף לי את השכל

שטן מס'1 בדרכה מהצופים הקופים . לקבוצה שלה קוראים משוגעות.

קצר,קולע, ומדוייק.

ובכל זאת טיפשי נורא.

 

טובטוב אמממ העידכון הזה נהיה כבר מטומטם מידיי ואני לא רוצה ליצור רושם *מוטעה* שאני ילדה סתומה

אז אני אסיים כאן

ביושששP=

 

נכתב על ידי , 7/10/2008 18:39  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 

תמונה




4,287
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQueen M אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Queen M ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)