לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לה לה לה


fuck is fun fuck is funny. all the people fuck for monney. If U think that fuck is funny, fuck yourself and save the monney. הבלוג של מאיה הטיפשה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

you suck , i ROCK


 



להלהלה , שבת בערב ... מה עשיתם ? ^^"

אתמול ישנתי אצל מאיוו ועשינו ערב סרטים ושוקולד והיה נוראנורא כיף ומצחיק  (ואם חסר לכם מה לעשות בחיים ויש לכם את הזמן , תראו את הסרט "חתיכה בהפתעה" ... חחח הוא פשוט  ק ו ר ע

אזזז אין לי על מה לעדכן וכולי' , אבלאבל בא לי לעדכן כי פתאום כולם פתחו בלוג והתחילו לעדכן אותו >>

אההה אני יודעת על מה לכתוב

כיבסו לי את הארנבתתתת

ואת הג'ירפה

עם העיניים הגדולות שאני הולכת לישון איתה בכל לילה כי היא ממש קושקוש

ו..זהו חח

טוב יאללה

עפתי לעשות דברים חשובים

כי אני ילדה מאוד עסוקה שעושה דברים חשובים !

ביוש

ותהנו מחר בבית ספר ||זדוני

 

נכתב על ידי , 20/9/2008 19:35  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 

תמונה




4,287
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQueen M אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Queen M ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)