לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  para123

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

#1


דיאטת ABC מתחילה מהיום.


משקל: 63.8 ק"ג


קורנפלקס [160]

שניצל טבעול לייט [107]

חטיף אנרג'י [96]


סה"כ 363 קלוריות.


לא זזתי מהמיטה כמעט כל היום. חוץ מלהתקלח, שירותים, ו-2 הליכות קצרות עם הכלבה שלי.

לא היה לי כוח לתירוצים ולשקרים. אני יודעת שזאת רק ההתחלה ושהם לא חושדים בכלום; הם דיי בטוחים שאני בסדר גמור ועבר לי לגמרי.

אחרי הכל, עברו משהו כמו 3 שנים מאז שהייתי 10 ק"ג פחות ממה שאני היום.

אבא שלי קרא לי בצהריים לבוא לפיצה. למזלי ישנתי ואמרתי לו שאני עייפה ולא מעוניינת.

מחר יש יומולדת לבן דוד שלי והחלטתי שאני לא הולכת. אני יודעת שזה פשוט יהרוס הכל. גם אם אני אהיה מספיק חזקה ואשלוט בעצמי ואוכל רק כמה דברים מינימליים, אני לא אוכל לחשב במדויק כמה קלוריות יש בכל דבר, ובהתחלה אני צריכה להיות כזאת פנטית. ככה אני משיגה את השליטה שלי.

החלטתי שאני לא אפגש עם חבר שלי עד שאני אחזור לקידומת 5. זה יכול לקחת שבוע וזה יכול להיות יותר, אבל אני טובה בלהמציא לו תירוצים ואני רוצה שהוא ישמח לראות אותי אחרי שלא נפגשנו כל כך הרבה זמן, חוץ מזה שזה נותן לי מוטיבציה להמשיך.

דיברתי איתו בטלפון לפני איזה שעה והוא אמר לי שחברים שלו לא מפסיקים לשאול עלי, ושהם ממש רוצים לראות אותי. (אנחנו ביחד יותר מחצי שנה אבל הם חזרו מדרום אמריקה רק לפני איזה חודש..). באותה שניה שמחתי. אני באמת רוצה להיפגש איתם ולצאת איתו אחרי שהרבה זמן נתקענו בבית. אבל ישר נזכרתי בזה שאני אצטרך לשתות, עם המליונים טרליונים קלוריות שיש באלכוהול, או להמציא תירוץ ללמה לא בא לי הפעם. ואני גם לא רוצה שהם יראו אותי כמו שאני נראית עכשיו. כל הזמן שהוא מזכיר את זה שאני צריכה לפגוש אותם הוא אומר שהוא מת להשוויץ בי; ואני פשוט לא מרגישה שיש במה להשוויץ. כל פעם שהוא אומר את זה, זה רק מזכיר לי כמה קשה אני צריכה לעבוד כדי שהוא באמת יוכל לעשות את זה, להתגאות במה שהוא השיג...

מקווה ממש שתהיה ירידה גדולה מחר, למרות שלא הזזתי את הגוף אני מצפה להיות פחות מ-63.

אני אנצל את הנסיעה של המשפחה שלי לזמן איכות עם ההליכון, שעתיים לפחות, ואני אוסיף לזה המון מים, הליכות עם הכלבה שלי וכמה שפחות אוכל. בהצלחה לכולנו :)

 






נכתב על ידי para123 , 12/10/2012 18:02  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Take Tomorrow


חזרתי לחבר שלי. לא יכולה בלעדיו, פשוט לא מסוגלת... אני עסוקה באובססיה של מתי הוא שולח לי הודעות, למה הוא לא עונה, ומה הדבר הנכון להגיד לו כשאנחנו לא ביחד, במקום להתעסק בדבר החשוב באמת- בירידה במשקל.

אני רוצה לעשות את זה כמו שצריך, פעם אחת, אחרי 7 שנים של נסיונות כושלים..

הגעתי למסקנה שאני ממשיכה עם הבולמוסם ולא יורדת במשקל פשוט כי אני לא רוצה את זה מספיק. אני פשוט נשאבתי להרגל הזה של צומות-בולמוסים, ומפחדת ממשהו אחר פחות מוכר- מההצלחה. מהרגע שבו אני אגיע למשקל היעד ואז מה? כבר אין לאן לשאוף ולאן לחתור. ואני ככל כך רגילה שלא חשבתי על זה שמשהו לא בסדר או שמשהו צריך להשתנות.

אז הנה, עם חבר מושלם כמו שלי שבגיל כזה מדבר איתי על חתונה ועל הילדים שלנו ועל החיים ביחד, כשיש לי עתיד ומקום יפה ומבטיח לשאוף אליו, אני לא רוצה לזרוק את החיים שלי. אני צריכה להתמקד במטרה, לעשות את המקסימום כדי להגיע לשם במינימום זמן ואז להתחיל לחיות חיים רגילים. לצאת, להיפגש עם חברות, לעבוד, ללמוד, לעשות שטויות, לאכול בלי להתעסק בקלוריות. פשוט להיות רגילה. להשאיר לעצי בראש כל הזמן תמונה של איך אני אהיה במשקל 50 ק"ג. העדינות והשבריריות שאני כל כך רוצה. הבגדים הקטנים שיתאימו. ההרגשה הזאת מול המראה. התמונות שאני אוכל לצלם בלי להתבייש.

 

אני מתחילה ממחר דיאטת ABC. קבעתי חוקים די קפדנים ודקדקנים לגבי איך אני הולכת לעשות את זה, ואני דיי בטוחה שאני לא אעמוד בהגבלה הקלורית שהדיאטה דורשת בימים שבהם אני אהיה אצל חבר שלי, אבל אני מתכננת בסופ"ש הקרוב להגיד לו שיש לי משהו ושאני לא יכולה להיפגש, ובשישי הבא אני אהיה בר בפז"מ של 12 יום ב-ABC ככה שאני די סומכת על עצמי.

 

בהצלחה!

נכתב על ידי para123 , 7/10/2012 18:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





15,361
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpara123 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על para123 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)