לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Tiny Voices Make Things HARDER


from LASHES to ASHES and from LUST to DUST.

Avatarכינוי: 

בת: 33

ICQ: 169551264 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011

מכתב פרידה.


שלום לך ...


אני כותבת לך מכתב שכנראה שלא תקרא אותו לעולם וגם לא תדע על קיומו.
אני כותבת לך מכתב שהוא בסופו של דבר - מכתב בשבילי.

הכרתי אותך לגמרי במקרה ...בקטע של צחוק
לא חשבתי שיצא מזה משו ...ותאמת בהתחלה בכלל לא עשית לי את זה.
ואז נפגשנו ונכבשתי.
היית צריך מקום מפלט, ואני הייתי שם בשבילך
באת אליי ...לא חשבתי שיצא מזה משהו ...לא חשבתי בכלל ...סתם זרמתי
היית כל כך חמוד ...דיברת בשפה שלי והתחברנו ישר.
אמרת לי שכיף לך איתי, אז נשארת עוד לילה. הלילה הזה הפך לעוד לילה.
נדלקתי עליך. נדלקתי על המראה שלך, נדלקתי על הדיבור שלך, בעיקר נדלקתי על החיבור בינינו.
המשכנו בזה, באתי איתך ועם חברים שלך לירדנית לישון באוהלים.
ידעת שזה לא אני.
אני שונאת אוהלים וטבע, אבל זה היה איתך - והיה הכי נפלא שיש.
הכנסת אותי לחיים שלך - הכרתי את הסביבה שלך, את האנשים שהכי קרובים אליך.
ואהבתי את זה.
היית כל מה שחיפשתי ורציתי.
אחרי זה נסענו לבית שלך פעם ראשונה.
הרגשתי פשוט מאושרת ...
נסעתי לאילת והיית שם מהצד השני ...דואג ואכפתי
רציתי רק להיות איתך כל הזמן ...
הכרתי לך את ההורים שלי.
פעם ראשונה שהם באמת אהבו מישהו שאני יוצאת איתו.
אבא שלי ממש נדלק עליך ...
גם שחזרתי לבסיס דיברת איתי כל הזמן ...אמרת שאתה מתגעגע, אמרת שאתה אוהב.
כל מקום שהלכתי הייתי מאושרת, ידעתי שיש לי אותך.
לאט לאט גילית לי דברים עליך ...
גיליתי שכסף ועבודה מאוד חשובים לך ...מעמד ואגו הם דברים עליוניים אצלך .
סיפרת לי שקשה לך עם החיים, לא טוב לך איפה שאתה נמצא.
רציתי כל הזמן שתדבר, שתספר. שתגיד לי שקשה - ושאני אהיה שם בשבילך.
חשבתי שאני הכל יכול ...חשבתי שאני יכולה לעזור, שזה טוב שיש לך חברה שאתה יכול לבוא אליה ולשפוך את הלב.
אבל זה לא באמת עזר.
היית במקום אחר. היית עסוק בדברים האחרים, שבאותו הזמן אני מצידי הייתי עסוקה אך ורק בך.
נכון, אני כזאתי, מתמסרת לחלוטין, עם הלב ועם הראש ועם כל מה שמסביב. אבל אתה לא כזה.
לך יש צרות משלך, ולי אין מקום בהם.
ידעתי את זה כבר לפני, אבל חיכיתי שתתן את האות, שתוכיח שאני צודקת.
בסוף הוכחת.
נפרדת ממני .. אמרת שאתה בתקופה קשה, שכמו שאני לא מבינה מה עובר עליך, אתה עוד יותר לא מבין,
ושאתה לא רוצה שאני יפגע.
אמרת שאתה לא בנוי כרגע לחברה.
לא היית פייר איתי.
נתת לי להתאהב בך, נתת לי לשקוע בך, נתת לי לחיות באשליה.
אמרת לי שאתה רוצה שנשתחרר נעבור לגור ביחד ...
אמרת לי שאני האחת ...
השלית אותי.
אולי זה מה שהיית צריך ...לא מה שרצית ...
ובסוף הבנת את זה.

כבר שבועיים שאני בלעדייך.
יש רגעים שאני לא חושבת עלייך.
שאני בבית לבד זה קשה, אין אנשים שמציפים אותי, אין אף אחד מסביב, ואני מתחילה להתגעגע אליך.
שברת לי את הלב, גם אם הקשר שלנו היה קצר יחסית, הוא נשבר.
אני מתגעגעת אליך ...מתגעגעת להוא שמתגעגע אלי ...להוא שאוהב אותי ...להוא שדאג לי כל הזמן ...
תמיד תהיה בשבילי זיכרון יפה.
אבל עכשיו אני משחררת אותך, או יותר נכון - משתחררת ממך.
פותחת את עצמי לאופציות חדשות ...ומחכה לאחד.
אני באמת מקווה שיהיה לך רק טוב בחיים. באמת מכל הלב ..
שתבין מה הדברים שבאמת חשובים בחיים ...שתדע לעשות את הסדר עדיפויות שלך כמו שצריך.

בהערכה,
:]

נכתב על ידי , 23/7/2011 22:39  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*מרשמלו* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *מרשמלו* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)