לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בלוג פרטי.

כינוי:  Bedshaped

בת: 17





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

הלילה ההוא


הכל התחיל לפני שנתיים וחצי,

התגייסתי לצה"ל ושירתתי באיזה בסיס נידח בשטחים. כמו כל בן אדם נורמלי הייתי אמורה להתבאס שאני חוזרת פעם בשבועיים הביתה, שאני בקושי רואה את החברים, שמואזין מעיר אותי ב5 בבוקר, שהאוכל בצבא מגעיל, ושלל סיבות נוספות להתמרמרות.

אבל זה לא היה ככה. היה לי כיף. למה היה לי כיף? אני מנסה לשכנע אותי שזו לא הסיבה, אבל היה מישהו.

מישהו שדווקא לא הטעם שלי בכלל, נראה קצת כמו ערבי, בקושי מדבר וכשהוא כן מדבר- אז עושה את זה בצורה מעצבנת ככה שכולם ישנאו אותו.

ולא יודעת למה- אבל נדלקתי על זה. נדלקתי על האופי המסריח שלו ועל המבט הריקני הזה בעיניים שלו.

אחרי כמה חודשים הוחלט להעביר אותי בסיס. בכיתי כל כך. בעיקר בגלל שידעתי שלא אראה אותו יותר.

לילה לפני שעזבתי את הבסיס אמרתי לו שאני רוצה לדבר איתו, הלכנו לצד, אני לא יודעת איך הצלחתי בכלל להוציא את זה מהפה אבל זה היה משהו כמו

"אני לא הולכת לראות אותך יותר גם ככה, אז לא באמת אכפת לי לספר לך. אני רוצה אותך." והוא כמובן היה בהלם (נראה לי בהלם מזה שמישהי בכלל רוצה אותו עם האופי תחת שלו חח)

בכל מקרה הוא לא היה כ"כ בעניין, השתמש בתירוצים של "זו לא את זה אני, לא כדאי לך להיות עם בנאדם מתוסבך כמוני" וכו' וכו', ושם נפרדו דרכינו, בערך.

 

חצי שנה אחרי הייתי באילת עם חברות, זה היה הערב האחרון שלנו באילת.

הסתובבנו בטיילת בערב, ופתאום אני רואה דמות מוכרת יושבת בצד, זה היה הוא. עברה חצי שנה, לא הרגשתי יותר כלום אז לא פחדתי לגשת אליו.

דיברנו כמה דקות והלכתי. באותו רגע באמת ידעתי שעבר לי במאה אחוז ולא מרגישה כלום.

מאוחר יותר באותו הלילה חברותיי ואני שתינו בדירה, הלכנו לטיילת, שתינו בברים ובקיצור- שתינו. הרבה.

שלחתי לאותו הבחור אסמס אם בא לו לבלות איתנו, כי הוא היה עם המשפחה וזה היה מבאס. הוא הגיע. והמשכנו לשתות. ורקדנו והיה כיף כל כך.

חברות שלי החליטו לעזוב אותנו בשקט והלכנו לאיזו מסיבת ערסים, ואנחנו ישבנו בבר. והוא הזמין אותי, ושתינו עוד, והיה כיף!

ואז הוא פשוט נישק אותי. (וכולי בלב "אהההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!")

ומשם הערב היה פשוט הזוי, כי הלכנו את כל הטיילת בערך 4 פעמים באמצע הלילה, ובאיזשהו שלב אני אפילו זוכרת שנכנסו למים באילת (שאם הם קפואים באמצע היום תתארו כמה קפואים הם בלילה) כמובן שלא היה עלינו בגד ים אז...חזיה ותחתונים, אכן.

וכל אותו הערב דיברנו והוא לא הפסיק להגיד שהוא כ"כ דפוק שחיכה חצי שנה ואיך הוא לא שם לב אליי מקודם.

קמתי בבוקר שאחרי, כולי בהלם על הערב שחוויתי אתמול. כל הדרך חזרה באוטובוס למרכז עם חיוך מטופש על הפרצוף.

 

מה שאלכוהול יכול לעולל ♥

 

 

 

נכתב במסגרת התחרות

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=663742&blogcode=13676020

נכתב על ידי Bedshaped , 19/2/2013 10:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,529
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBedshaped אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Bedshaped ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)