לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Fucking Life


אממ היי קוראים לי אלכס אני בן 17 אני גר בחיפה לומד בעירוני ה' כיתה י"א

כינוי:  XxX_ALEX_XxX

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008


אממ אהלן אנשים מצטער שלא הייתי פה הרבה זמן אין לי זמן אבל בסדר חפיף...

אממ אוקיי אז קיצר מלפני שבועיים היה לחבר שלי יומולדת חגג באיזה מקום היה מוזיקה שתיה בנות(כמו שמסיבה צריכה להיות)קיצר היה כיף הגענו אמרנו שלום וכו' רקדתי עשיתי שטויות ואז הגיע הקטע המעניין שתיתי יותר מ10 שוטים(נקי+ערבוב משקאות כמו:חורטיצה,אבסולוט,נמירוף)עכשיו בטח חושבים שאני לא יודע לשתות...אז אני כן יודעXDפשוט זה היה כמו בר כזה פשוט מביאים כוס ומוזגים...אז אקיצר אחרי 10 כוסות התחלתי כמו שאומרים לאבד שליטה><ראיתי את ידידה שלי שהרבה זמן לא התראינו(חדשיים בערך אם אני לא טועה)סתם דיברנו וזה ואז...התחלנו להתמזמז(רק מכיוון שהיינו מסטולים אז זאת סיבה מוצדקת למדי)XD אני נהניתי וזה ואז שוטרים הגיעו למקום...וולם התחילו לברוח זה היה מצחיק אבל לפני זה אני הספקתי להקיא 4 פעמים לפחות(זה משאני זוכר מי יודע אולי הקאתי יותר)אז לקחתי את הסוודר מסתבר שאני ילד ממש גאון...לבשתי אותו הפוך...מזאת אומרת הפוך?!זאת אומרת שהקפוצו'ן היה למטה ולא למעלהXDDD

והלכתי בקור אימים במשך 15 דקות בערך מחניה לחניה כי היה לי קר וחכיתי למונית אחרי זה עצרתי ונסעתי הביתה וקמתי אם הרגשה הכי מסריחה שבעולם...האלכוהול המסריח הזה היה תקוע לי בגרון עד 3 בצהריים בערך(ביום שבת כילו=המסיבה הייתה ביום שישי)ופשוט זה היה ממש מגעיל וזהו

כעיקרון לא היה משו מיוחד יותר...אם יהיה עוד משו אני אספר טוב הנה כמה תמונות בקטנה...

 

זה נראה כילו אני בעצם מתעניין(XDאבל אני לא)^_^

תמונה נחמדה

סתם עוד תמונה נחמדה><

נכתב על ידי XxX_ALEX_XxX , 30/1/2008 22:53  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





590
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXxX_ALEX_XxX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על XxX_ALEX_XxX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)