לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fanfiction


Fanfiction- ספרות מעריצים.

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008


איזה פאדיחהO:

אני כותבת פאנפיק, אני מרגישה ממש פאטתית. שיהיה חחח.

הפרקים יפורסמו בסופי שבוע טוב? חח כי בדרך כלל אין לי זמן, פשוט היומיים האלה שחכתי שאני תלמידהXDD

אה כה, אתן מוזמנות לתת רעיונות כי לי איןXD פעם ראשונה שאני כותבת פאנפיק וזורמת איתו ולא בהתחלה מתכננת הכול.

אתן אוהבות בגידות ושקרים? כי זה חרוש כבר. קיצר נראה מה נעשה חח אבל רציני תנו רעיונות.

אני נואשת. סירייסלי.

 

אני צריכה עיצוב, ד"א. אז מי שיודעת ורוצה מוזמנת.

נכתב על ידי , 26/3/2008 20:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




נכנסו אתמול בערך 20 אנשים, אבל לא הגבתם איזה מבאסים חח תגיבו יותר.

 

פרק שני: שתי תינוקות, ארבע עוזרות בית וסופר אחד.

"וואי, הבית מבולגן" אמרתי להארי, מסתכלת סביבי. היו הרבה כלים במטבח, בחדר השינה שלנו כול הארון היה מפוזר על הרצפה, בסלון היו כוסות, נעליים ותיקים.

"אני כבר יומיים רומז לך" הוא אמר.

"אז יאללה נזמין עוזרת, איך של אמא שלך?" והתחלתי לזפזפ בטלוויזיה, מרימה את רגלי על השולחן העמוס, עם מקום אך ורק בשביל שתי כפות רגליים.

"בואי נסדר אנחנו" הוא אמר מוריד לי את הרגליים מהשולחן, ומתחיל לפנות את הכוסות.

"איך התחתנתי איתך אין לי מושג" אמרתי ולקחתי לו חלק מן הכוסות שהעמיס בידיו. הלכנו למטבח, אני מציקה לו קצת, והתחלנו להעמיס את המדיח בכלים של השבוע האחרון.

 

"איייכ, הארי הגרביים שלך מסריחות" צעקתי לו מלמעלה. הוא החזיר לי צחקוק מהסלון.

המשכתי להרים את הגרביים ולמיין את החולצות.

"אלייי" שמעתי אותו צועק מן המטבח, ירדתי אליו.

"נגמרו הטבליות של המדיח, את יכולה ללכת לקנות?"

"כן, תראה לי את האריזה" אמרתי והתקדמתי לעברו. "אה ואם את כבר הולכת" הוא אמר ופתח את המקרר הריק למחצה.

"חסרים כמה דברים" המשיך. "מה איך זה הגיוני? ביום חמישי עשינו קניות, נשבעת לך, בעלי, יש לנו רוחות רפאים בבית"

"או שיש לך תאבון בריא" צחקתי צחוק נדהם והצמדתי לו את כף ידי למצח "כאפת שטות" אמרתי והלכתי לנעול נעליים.

"אני לא יכולה עם הסדר הזה, עכשיו צריך לעלות עד לחדר בשביל לנעול נעליים, זה נראה לך הגיוני?" צעקתי לו מהקומה העליונה.

"לא, מה פתאום" הוא אמר ושמעתי כלים מתנגשים אחד בשני, כנראה שלא כולם נכנסו למדיח.

"היי, חסר גם חומר ניקוי לשירותים"

"תעשה לי רשימה, אני כבר אלך לקניות" צעקתי לו ונכנסתי להתקלח.

 

בינתיים במטבח הארי דחף כמה דברים לארון שמתחת לכיור וכתב אותם ברשימה.

 

"הארייי, משעמם לי" התקשרתי אליו מן הסופר.

"את רוצה שאני ארקוד לך סמבה?" הוא אמר.

"רק אם תבוא לפה, מהטלפון זה לא אפקטיבי". אמרתי וצחקתי.

"היי, מה עוד אמרת שצריך?" שאלתי, מעניין מי גמר את כול הדברים האלו, חשבתי לעצמי.

התחלתי להעמיס את העגלה.

 

"נו קדימה, אתם חייבים לבוא שלחתי אותה לקניות, אז אין לנו הרבה זמן, היא קרובה לסיום" אמר הארי.

"אנחנו בדרך" אמרו שאר חברי מקפליי.

לאחר כמה דקות שלושתם נכנסו דרך הדלת הלבנה. "וואוו, אפילו אני לא כזה מבולגאן" אמר דאגי. כולם צחקו והתחילו לסדר את הבית.

"מי מבשל?" אמר הארי, כולם החליפו מבטים מתחננים לשני. "דני" אמר טום.

"מה? למה אני? ואני יודע להכין קורנפלקס עם חלב ואורז חום"

"מה? מה זה אורז חום?" שאל דאגי.

"הוא תמיד נשרף לי, אבל אל תדאג זה יוצא פצצה"

"אני אבשל" אמר טום והתקדם למטבח.

"אז יאללה תעלו למעלה לארגן שם אני אסיים את הסלון ואנקה אחרי טום הבלאגניסט" אמר הארי.

דני ודאגי עלו במדרגות לכיוון חדרי השינה והארי התקדם לסלון.

לאחר חצי שעה הארי קיבל טלפון:"אני בדרך לשלם, עוד משהו?". "כן, חסר חלב", "הבאתי", "סוכר?" "גם", "צריך ניילון נצמד!" אמר הארי, נזכר. "אתה ממש מוזר היום, אבל אני אביא" הארי שמע צחקוק קטן ואחרי זה ניתוק.

"יאללה יש לנו בערך רבע שעה" הוא אמר. השעה כבר מאוחרת, שמונה וחצי, הוא חשב לעצמו, מרוצה שהוא החזיק אותה כול כך הרבה זמן בקניות.

 

~כעבור חצי שעה~

פתחתי את הדלת מופתעת לגלות את הבית מואר באור מעומעם, ואת הארי, דאגי, דני וטום יושבים על הספה משחקים משחקי וידאו.

"פאק נו יכולתי לקרוע אותו" אמר דני והעביר לדאגי את השלט.

"וואו איזה אווירה רומנטית, שלושתכם התגעגעתם לקצת זמן איכות עם בעלי?" שאלתי בעודי מתקדמת לסלון.

כולם עצרו את המשחק והתחילו לקום מהספה, הארי נישק אותי ואמר לי "חצי שנה של נישואים שמח".

"וואי, איך זכרת?" שאלתימחייכת מאוזן לאוזן.

"תודה רבה" אמרתי מתלהבת לשלישיה, מחבקת אותם.

 

"טוב אז אנחנו נזוז" אמר דני ולקח את המפתחות של המכונית שלו, דאגי וטום עשו כמוהו.

"ביי" ליווינו אותם לדלת.

"מזל טוב" אמר דני.

סגרתי את הדלת מאחוריהם ונשקתי להארי. הבטן הענקית שלי מפרידה בינינו. הוא התכופף לעבר התינוק, תינוקות יש לומר, יש לנו תאומים.

הוא החזיק לי את היד וגרר אותי לעבר המטבח "בואי, טום בישל" הוא אמר.

התיישבנו בשולחן האוכל שלנו. חצי שנה עברה, חשבתי לעצמי, ואני עדיין מאוהבת כאילו אנחנו חודש ביחד.

"וואי זה טעים" אמרתי בפליאה. "מה את בהלם? טום מבשל סבבה" הוא אמר וצחק.

"איך נקרא לקטנטנים?" שאלתי לאחר זמן, "תמיד רציתי בנות".

"ממ.." אמר הארי והכניס עוד ביס לפה. "אדם" הוא אמר לבסוף. "יוו טוב" אמרתי צוחקת. "אדם.." אמרתי מלטפת את הבטן.

רכנתי אליה כמה שיכולתי ואמרתי:"שמעת אדם, יש לך שם".

"מייקל" אמר הארי, "אדם ומייקל, מה את אומרת?" הלכתי לעברו, כרכתי את ידיו סביב צווארו ונשקתי לו. "אני אוהבת אותך".


תודה לשרוני הקפרא שנתנה לי מוטיבציהXDDD

כפרעלייך33>

נכתב על ידי , 23/3/2008 09:47  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טרלילי.


התחלתי פאנפיק חדש, ההוא יותר מידי בראש שלי ואני לא יודעת להעביר את זה לכתב, למרות שהוא היה ממש מגניב. אני עדיין חושבת עליו ומוסיפה פרטים אבל הכתיבה שלי לא מספיק טובה, או שהיא כן, אני פשוט מתעצלת. שיהיה.

לפאנפיק אין שם, יש שמות לפרקים, פרגנו לעצמכם בטעמי מהמשלוח מנות ושבו לקרוא חחחחח.

 

פרק ראשון: החתונה.

"אני מתגעגע" קיבלתי הודעת טקסט לטלפון הסלולרי שלי. הלב שלי קיפץ. איך הגיוני שלאחר שלוש שנים עדיין הלב שלי מקפץ לאחר כול שטות שהוא עושה?

"גם אני" שלחתי והוספתי סמיילי בצורת לב. אני באמת מתגעגעת אליו.

החתונה היום, הכול כבר מוכן, הדבר היחידי שאני צריכה לעשות זה להגיע ולהתחתן. אחים שלי ארגנו הכול, כי מצידי להתחתן בפח אשפה לעיני כולם, העיקר להתחתן איתו. הוא גם היה שותף להכנות, הדבר היחידי שהיה מוטל עליי הייתה בחירת השמלה.

החלטתי לקום מהמיטה. אני מתחתנת היום, חשבתי. אני לא יכולה להיות עצלנית ביום כזה.

השעה הייתה שבע בבוקר, החמאתי לעצמי על היקיצה הטבעית, שבדרך כלל לא מטה מעשר לפחות, והכנתי לעצמי לשתות.

כשהייתי קטנה הבטחתי לעצמי שאני לא אתמכר לקפה ולא יהיה תלויה בו בכול בוקר.

אבל זה לא קרה.. חשבתי לעצמי בחיוך, מי ידע שכך העיניים יתגלגלו?

מי ידע שחברים משותפים יביאו אותי ליום הזה, חתונה.

נפגשנו בחזרה לחתונה של חברים שלנו, כול הלילה היינו ביחד. חודשיים אחרי זה כבר יצאנו.

שלוש שנים אחרי זה אני בהיריון בחודש הראשון, סטודנטית, ומאורסת להארי ג'אד. המתופף של מקפליי.

אני מקללת וזה נראה לי לא הגיוני.

36 חודשים.

144 שבועות.

1095 ימים.

2365200 דקות.

1576800 שניות.

אני לוגמת מכוס הקפה ומסתכלת בשעון. עוד כמה שעות אני מתחתנת. אני נבוכה. כולם הולכים להתרכז בנו היום.

כבר שלושה ימים שלא נפגשנו, רק בשביל הגעגוע, זה גדול עליי, אני מקווה שגם עליו, אם לא הוא בצרות.

 

 

 

אני צועדת בחופה, אבי מלווה אותי ואני רואה אותו עומד מול הכומר, העיינים שלו נוצצות ואני כאילו קוראת את הרגשתו, הבטן שלו מתכווצת, הוא מפחד ועם זאת מרוגש. בדיוק כמוני.

השושבינה שלי זאת אחותו, אחותי והחברה הכי טובה שלי. והשושבינים הם מקפליי ואחי הגדול.

אבי נפרד ממני בנשיקה ועיניו דומעות, אמא שלי ישובה בשורה הראשונה מחייכת מאוזן לאוזן.

אני מחייכת קלושות, אני מרגישה בחילה, אני לחוצה מפה ועד החלל ובחזרה.

זהו, כבר אין לי אפשרות לברוח, לא כי אני באמצע האולם אלא כי העקבים ישברו וחבל, הנעליים יקרות.

אני מתקדמת, אני מגיעה להחלטה שאני ממש לא רוצה לברוח. אני אוהבת אותו. אני אומרת לו את זה בלי קול. השפתיים שלו נעות ללא צליל בחזרה 'אני יותר' הוא אומר, מרים לי את ההינומה, נושק לי בלחי ומפנה את מבטו הכחול לעבר הכומר.

הטקס מתחיל.

בסופו אני נושקת להארי מאושרת. אני שלו והוא שלי אז כדי לא להיזהר.

אנחנו יוצאים מהכנסייה בידיים שלובות, אני רוצה לחזור לכומר ולעשות את זה שוב, דווקא כיף להתחתן. אני אומרת לו, הוא צוחק.

בא לי לחבק אותו, אני עושה את זה וכולם צוחקים אנחנו נכנסים לחיפושית הישנה שלוקחת אותנו לאולם האירועים ואני מחליפה איתו חוויות. ורוק, בעיקר.

אנחנו יוצאים מן הלימוזינה מנסים לשאוב עוד קצת זמן לבד, לפני שנשתכר ביחד עם השאר.

 

 

~שבוע לאחר מכן~

אנחנו נכנסים לדירה שלנו, שלנו. מוזר לי לחשוב על זה. עכשיו היא באמת שלנו, לא שכורה, לא של ההורים. שלנו, איזה נחמד.

ההורים שלנו כבר פרקנו את הארגזים, הדבר היחידי שנשאר לי זה לבדוק כמה ערוצים יש בטלוויזיה.

אני צוחקת.

אנחנו גוררים את המזוודה עד החדר שינה.

"אני אוהב אותך" הוא אומר.

"תוכיח" אני מחזירה בחיוך, הוא מרים את היד שלו ועליה אני רואה טבעת נישואים.

"מספיק לך?" הוא אומר. אני מחייכת ונושקת לו. הוא מתכופף לבטן ומרצה לעובר המסכן, אני כבר מפסיקה להקשיב.

"אתה יודע שבסוף הוא יצא לי מהגרון ויצעק עלייך שהוא רוצה להיוולד בלי הסברים על האטום?"

הוא צוחק. "אני מדבר עם הבן שלי, את תפריעי" הוא אומר, עכשיו הוא התחיל לתופף על הבטן.

"הארי, כשהוא יהיה בן עשרים ותצטרך לממן לו פסיכולוג אל תגיד שזה באשמתי" אני צוחקת, הוא כרך את ידיו סביב צווארי, העיניים שלו כול כך כחולות אני חושבת לעצמי.

אנחנו יורדים למטה, מתקשרים להורים להגיד תודה על הכול ולפתוח את התמנות.

טוסטר, מיקרו, מגשים, מיקסר, בלנדר [מה ההבדל?], קומקום, כלי תה, כלי הגשה, כלי מיוחד לחתוך דברים בצורת זיגזג [קצת חולני אני חושבת לעצמי], כלי מיוחד לעשות פירה, קשים מפלסטיק [הינה זכר לדוד הסטלן של בעלי] ושאר דברים שלא היו שימושיים, לא שימושיים וגם לא יהיו.

אנחנו מאכסנים את כולם בארונות המטבח הריקים למחצה ומסתכלים על המתנות לתינוק שקרב.

נכתב על ידי , 22/3/2008 00:35  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





988
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכותבת:> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כותבת:> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)