לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם עוד בלוג =)


מי שחושב שהוא מכיר אותי.. שילחץ על האיקס האדום בפינה השמאלית העליונה של המסך! חוץ מאלה לכולם מותר להיכנס. ואפילו מומלץ :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

בוקר!


בוקר טוב!!

משעמם לי  ובגלל זה אני כותבת פה פוסט מפגר וחסר משמעות..

אני צריכה ללכת לרופא שיניים המפחיד שלי וקמתי מאוחר, מקווה שאני לא יאחר לו.

רגע.. אז מה לעזאזל אני עושה פה??

 

שאני יחזור אני יעשה משהו עם העיצוב.. :S או שלא..

למישהו יש רעיונות?

 

טוב רצתי בע ביי חח :)

אוהבת אותכם (בעצם לא אבל מה זה משנה?)

נכתב על ידי אין כינוי כזה.. , 26/11/2007 09:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אוףף משעמם לי..

בקרוב אני ינסה לעשות משהו עם העיצוב בבלוג הזה..

 :S

 

למישהו יש הצעות?

יתקבלו בברכה! ;)

 

טוב הלכתי בינתיים

אבל אני יחזור -מוחאעהאעהאעעעעההההה-

 

נכתב על ידי אין כינוי כזה.. , 25/11/2007 16:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש לי פרו ויש לי פרו!!!


אז אוקיי אין לי.

אבל אני רוצה.

מה הקטע של הלתת פרו וכל זה? לא יותר פשוט פשוט לתת לכל הבלוגים פרו וזהו?

אני כל הבוקר מנסה להשיג פרו. מה יש?

נמאס לי כבר!

נכתב על ידי אין כינוי כזה.. , 22/11/2007 16:13  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  אין כינוי כזה..

בת: 30

תמונה




88
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאין כינוי כזה.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אין כינוי כזה.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)