לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

life in my story


בלוג אישי... חיים ע"פ אדם אופטימי שאוהב את החיים

Avatarכינוי: 

בן: 30

ICQ: 216471981 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

תודה


אממ אולי יותר מאוחר אכתוב פוסט תודה כללי

אבל את זה אני חייב עכשיו!

יש לי צורך...

אם לא אעשה זאת לא אוכל לישון היום..

אז ככה..

אלינה סליחה,אלינה תודה!

תודה רבה.

את בן אדם מדהים.

חברה ממש קרובה

את תמיד שם בשבילי

גם כשחלק מעדיף לקצר וללכת בדרך הקלה את באה תומכת עוזרת. עד שאני לא יוצא מהבאסה את לא מרפה..

גם אם בשביל שאצא מהבאסה צריך לדקור/לצבות או סתם לחבק.

פשוט תודה.

תודה על ההקשבה..

את לא מתארת לעצמך איזה בן אדם מדהים את ואיזה חלק את טופסת בחיים שלי.

כמה תפקידים בבת אחת.

אז פשוט תודה

לרבים הפוסט יראה דפוק

אבל הייתי חייב



 

 

נכתב על ידי , 29/8/2008 23:44  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ערפד חרמן ב-6/9/2008 12:28
 



פוסט ממש ממש ממש אופטימי:D


אוקיי אז נתחיל את הסיפור בשעה 4 וחצי אחר הצהריים..

בשעה הזו יצאתי לי מבייתי למסעדה לשבת עם המשפחה כיוון שכמו שכולם יודעים היה לי ב13 יום הולדת...אז יצאנו ישבנו קצת היה ממש אחלה=]

הייתי שם עד8 ומ8 עד 9 ישבנו סתם לדבר בחוץ=] ב9 זזתי מהקריות לזיו...בזיו פגשתי את ליאת אילנה אליק גיל ועמית ישבנו קצת במקדיוד עד 9:40 ככה..אחרי זה זזנו לכיוון הסופר פארם[ממש רחוק משםXD] ושם הכל התחיל...מצאנו ארנק...

נראלי גיל מצא...בפנים: ת.ז צ'קים 400 שח' תעודת חוגר וכו'..

בררנו היכן גר האדם וזזנו לכיוון ביתו...מצאנו את הבנין הקומה והדירה[לא אפרט כי אני לא מניאק:P] ושם פתחה את הדלת האמא של האדם שאיבד את הדברים...הראתה לנו שזו באמת אמא שלו...ושהיא חפשה את הארנק והחזרנו לה אותו..בהתחלה רצתה להביא לנו כסף...אבל לא הסכמנו אז היא דחפה לנו עוגה ביד=] אישה נחמדה ורצתה לקחת אותו לדרכינו במכוניתה אך כיוון שאנחנו אנשים טובים לא רצינו :P...זה בעצם הסיפור...זה באמת הרגשה טובה לעזור ככה לבן אדם...

ועכשיו לכל אלה שיגידו פרייר וכו'...הכסף לא ענין אותי ולא את אליק אילנה וליאת לפי מה שידועה לי...הכל נעשה כדיי לעזור ולא בשביל תודה. יש דבר שאומר שלא עושים כסף על צרות של אחרים...על דברים כאלה לא לוקחים כסף...זה מצווה לעשות דברים כאלה...והכי מגניב שזה התחיל בשישי בערב ונשמך לשבת=]

 אז מה טוב ממצווה בשבת:P ושישי בערב...טוב העיקר שעכשיו האנשים האלה ישנו בשקט בלילה..=]

טוב כעיקרון זהו...

אין לי משו חשוב להוסיף..

אה כן...עשיתי לי סדר במחשב ומצאתי תמונה[תחף הראה אותה]..בשביל רבים זו תיהיה עוד סתם תמונה...אבל יש כאלה שהיא הייתה הבסיס אפשר לומר למה שנבנה אחרי זה...סיפור רציני ויפה..אומנם יש רק עוד אדם אחד שיבין באמת את המשמעות למרות שנגמר...אבל עדין...אני חייב לשים אותה..בכל זאת דבר כזה לא ישכח לעולם..



כאן הכל התחיל.

נכתב על ידי , 16/8/2008 01:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לינה^__^ ב-24/8/2008 14:20
 



לדף הבא
דפים:  

7,574
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לערפד חרמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ערפד חרמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)