לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Teenage life


סתם בלוגג אבל כדי להיכנסס !!

Avatarכינוי:  Hitomi chan

בת: 28

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

פולין וקצת צבא


נלך מהרע אל הטוב... מהכבד יותר לכבד פחות


פולין -סמינר משואה

היה נחמד סה"כ לא כזה  סיוט.

הנושא לא היה קשה.

די חזר על עצמו- באסה.

אני לא מסוגלת לכתוב כי לא הלעו אותי ולא חידשו לי וחבל לי.

 

גיליתי שאין לי פנקס חיסונים, ולכן אני חייבת לעשות בדיקת דם לבדוק את הנוגדנים בדמי [ אני חסידה לרפואה!]

וזה מעצבן כי הבדיקת דם תוכל להיות רק ביום שלישי שזה ממש מאוחר, בהתחשב בזה שבקצב הזה לא אצא לפולין כי אין לי חיסונים שצריך כדי לצאת לשם.

 

ואני לא יודעת אם יש לי בכלל, אבל מה הסיכוי שאין לי? הרי נולדתי אחרי חוק הבריאות הממלכתי, שחוקק ב95'. היתי בטוחה שהוא יותר וותיק, עכשיו אני מבינה למה המצב הוא כמו שהוא.

 

אז אחלו לי בהצלחה!

 

צבא:
היה לי כנס חשיפה למקצועות חה"א שאני מיועדת אליהם.
נשמע אדיר וכיף, ואני בכלל מעריצה את חיל האוויר.

ורוצה להיות שם.

ואני מקווה לעבור, אין לי דרך אחרת לומר.

רק בעוד חודשיים [בערך] אדע.

 

ביום ראשון היום הגורלי :)

אנסה לעשות את המיטב!! ולהצליח הכי הרבה שאני יכולה .

ולא להכביר במילים, מניסיון.

 

אחלו לי בהצלחה אצטרך את זה.

 

 

יאלה לילה טוב

 

נ..ב  : נהיגה אני בשיעור 24... מהר מתקדמים לקראת הטסט... גם זה לא מרגיע אותי.

 

אולי אני צריכה פשוט לשחרר את הכול על החבר שלי?! 

היחיד שיכול להכיל את כל המידע החסר תועלת עבורו מכול חבריי, היחיד שיש לו סבלנות לקישקושים שלי.

 

ואני מקפצת בהתלהבות ושמחה שאני רואה את החבר שלי מחר, רק אל תשתה או משהו ואל תהרג לי לפני... בבקשה.

 

יאלה לילה טוב!!!

 

נכתב על ידי Hitomi chan , 2/1/2014 23:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של החיים שלי. ב-13/4/2014 00:20
 





6,772
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHitomi chan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hitomi chan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)