לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

THGdesign


מדריכים, עזרה וכל מה שקשור בגרפיקה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

מחפשת שותפ/ה לבלוג!


אין לי זמן לעדכן כל יום ולהכין עיצובים,

אז אני צריכה מישהו או מישהו שיודעים לעצב (טוב)

ושרוצים לנהל איתי את הבלוג.

תכתבו לי פה בתגובות או באימייל שלי.

נכתב על ידי , 30/11/2007 12:17  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מדריך הבלוג הגדול


מדריך הבלוג הגדול

 

תמיד רציתם לפתוח בלוג בישרא אבל לא ידעתכם איך?

או לא ידעתם איך לעצב בלוג, להוסיף רשימות..

במדריך הזה אני יסביר לכם הכל!

אני כתבתי את המדריך אז לא להעתיק! ואם

בכל זאת מעתיקים תנו קרדיט לבלוג.

 

 

שלב 1: פתיחת הבלוג

 

דבר ראשון תיכנסו לכתובת הזאת (הכתובת של ישרא):

http://israblog.co.il/

 

עכשיו תלחצו איפה במסומן פה באדום:

תמלאו את הפרטים שלכם, ואת הכתובת אימייל האמיתית שלכם

(כי תצטרכו לאשר את הבלוג), עכשיו תיכנסו לאימייל שלכם,

ותאשרו את הבלוג שלכם.

עכשיו כבר יש לכם בלוג פתוח.

 

 

שלב 2: עיצוב

 

אחרי שפתחנו את הבלוג הדבר הראשון שאני ממליצה לעשות זה לעצב את הבלוג.

למי שלא מבין לעשות רקע, לוגו, רשימות, צבעים..

כדי להכנס לעריכת העיצוב תיכנסו איפה במסומן באדום:

 

 

עכשיו זה יפתח לכם את החלון הזה:

 

הסבר:

יש 3 חלקים בעיצוב: החלק של הכותרת (החלק העליון של הבלוג),

החלק של הקטעים (איפה שכותבים פוסטים), והחלק של הרשימות

(הרשימות בצד איפה ששמים את כל הפריטים בבלוג כמו קישורים לפוסטים,

מידע כללי עליכם ועוד..)

 

אני יסביר לכם מה צריך לעשות בכל מספר:

1. תרשמו את שם הבלוג שלכם (את הכותרת שלו)

2+3. אם אתם רוצים את יכולים להוסיף תמונה שתהיה הלוגו של הבלוג שלכם,

תלחצו על להוסיף תמונה כדי להוסיף את תמונת הלוגו.

4. באיזה צד תהיה כותרת הבלוג (אני ממליצה על מרכז, זה הכי יפה)

5. כאן תבחרו את פונט כותרת הבלוג, הגודל שלו ואת המצב שלו

(מודגש, נטי, רגיל)

6.  הצבע של הכותרת.

7. הצבע רקע של הכותרת.

8-16. כל השאר הם אותו דבר רק של חלקים שונים.

 

עכשיו נשאר רק החלק של איזור הרשימות ושמירה.

 

 

תבחרו איפה אתם רוצים שהרשימות יהיו, ותסמנו את האפשרות שאתם רוצים.

ואז תשמרו את עיצוב איפה שמסומן באדום בשם שאתם רוצים ובסוף תעשו שמור.

וזהו, יש לכם עיצוב לבלוג.

 

 

שלב 3: כתיבת ועריכת פוסטים

 

עכשיו הגענו לחלק הכי חשוב בבלוג,

כתיבת הפוסטים עצמם.

 

דבר ראשון תיכנסו למה שמסומן באדום:

עכשיו זה יראה לכם את המסך הזה:

 

במספר הבלוג תאריך ושעה לא צריך לכתוב כלום כי זה כותב אוטומטית.

עכשיו תכתבו את כותרת הפוסט שלכם איפה שכתוב כותרת הקטע.

אפשר להוסיף מצב רוח ע"י לחיצה על הסמיילי שמסמל אותו.

עכשיו תכתבו במלבן הלבן את הפוסט עצמו ואז תערכו אותו

(תשנו את הפונט, גודל, צבע, תוסיפו תמונות, קיצר תעשו מה שבא לכם)

ואז תעשו שמור.

 

כדי לערוך פוסטים פשוט תלחצו על שם הפוסט שאתם רוצים

לערוך מתוך הרשימה של הפוסטים שלכם שיש מתחת למלבן הלבן.

 

 

זהו.. אני מקווה שעזרתי :]

אם לא הבנתם משו תגידו לי ואני יסביר.

 

THgirl

נכתב על ידי , 28/11/2007 10:23  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מדריך בפושוטופ- אפקט threshold


זה אפקט מהמם!! ואני משתמשת בו המוןן.

במדריך עצמו עשיתי שימוש של האפקט על סוג של חתימה

אבל אפשר לעשות את זה על סתם תמונה.

המדריך הוא בפוטושופ CS2 באנגלית.

אני כתבתי את המדריך אז בבקשה אל תעתיקו.

 

1. פותחים מסמך חדש.. אני בחרתי בגודל 450X270.


2. בוחרתי 2 תמונות, במקרה הזה של לינדזי לוהאן.

 





3. הקטנתי את התמונות, ושילבתי אותם על המסמך החדש,

וזה מה שיצא לי:

 



4. עכשיו תשכפלו את השכבה (layer, ואז- duplicate layer).

5. עכשיו תלחצו בחלון הליירים על הלייר העליון.

6. בחלון הליירים יש סרגל קטן למטה, בסרגל הזה תלחצו על העיגול שיש בו חצי שחור וחצי לבן. עכשיו תלחצו על- threshold.

זה הולך להיראות ככה:


אל תיבהלו, פשוט תשחקו עם החץ עד שזה יראה לכם נורמלי.

 

7.  עכשיו שמו את הלייר של ה-threshold בין שני הליירים האחרים, ושימו אותו על מוד multiplay.

 

וזהו. אם לא הבנתם משהו תשאלו.



THgirl

 

נכתב על ידי , 24/11/2007 17:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 16




1,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים , צילום , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל112_THgirl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 112_THgirl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)