לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Life Is Hard \=



כינוי:  *Rock Girl*

בת: 29

ICQ: 254645925 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

ועוד פרט קטן על אתמול....


אתמול כשרצינו לרדת למקום המכונה "מזרנים"

(XDDD)

היו שם שלושה חזירי בר רעבים -_-

אז אני נטלי ויאנה התחלנו לרוץ

בהיסטריה ואני הייתי בלי המשקפיים שלי

ואני התחלתי להכנס ללחץ XDD

וגם שמענו תאנים (זאבים או מה שזה לא יהיה)

אבל הם היו ממש רחוקים :]]

אבל את החזירי בר האלה אני לא אשכח

להרבה זמן.....:[[[

טוב זהו לא היה ממש חשוב אבל זהו

[תודה על ההזכרה נטלי...-_-]





 

 

נכתב על ידי *Rock Girl* , 25/10/2007 14:50  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של :)The Punk Bunny ב-25/11/2007 20:22
 



אתמול #^&%$!%#$^$%^


זה מה שקורה כשצריך לחכות למישהו

שעתיים כשהו אמור להסתפר!!

*%^%^8%#^&#%^&%!!

 

 

אתמול יצאנו לטייל (כרגיל) בהתחלה לווינו

את קטיה הביתה כי המורה הסתומה שלה

הייתה צריכה לבוא לביקור בית (והיא הבריזה -_-)

אז אנחנו היינו בפארק שליד הבית שלה (פארק רדוד מאוד!!)

 

 

בשעה הראשונה-קטיה ויאנה התחילו להתחרפן אבל אצל

קטיה זה היה השיא!!! XDXD

הם התחילו לרדוף אחת אחר השניה בגלל סלוטייפ (XDXD)

אחר כך הם התחילו לרקוד לצלילי מוזיקה של אבריל לווין

 

 

בשעה השניה-התחיל ממש להימאס להם אז יאנה ואני שכבנו

על התיק שלי ואז סרגיי רן אילנית ושלי באו והיא נפלה אחורה!!

ועוד התפוצצה מצחוק XD

אחר כך ישבנו איתם והיה משעמם לנו קשות -_-

אז החלטנו לרדת ולטייל שם כי היו שם ספסלים XD

אז ירדנו והתחלנו להשמיע מוזיקה בפלאפונים :P

והתחלנו לקפוץ....O_O (הם אמרו שהם עושים איזה

טריקים אני לא יודעת מה השם שלהם אז אני אומרת לקפוץ XD)

בסוף אנחנו נרגענו וישבנו כמו ילדים טובים (בערך...:P)

 

 

והוא סוף סוף בא!!!

עם התספורת החדשה :P

ואז המשכנו לטייל....-_-

וחיינו באושר ועושר עד הבוקר הזה

 

סוף!! XD

 

peace

נכתב על ידי *Rock Girl* , 25/10/2007 11:10  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Just Want To Be Me=] ב-28/10/2007 16:01
 



\=



אוף זה כל כך מעצבן!!!!

אני כבר לא יודעת מי החברים שלי

כי אני יודעת שהם מרכלים עליי

וזה כבר ממש מעציב...:(

כי חשבתי שהם חברים שלי

וחברים נאמנים אחד לשני

ולא מרכלים על אחד בסתר או שגורמים לו להרגיש לא שייך

ולמזלי הטוב יש לי עוד חברים

חברים שאני יכולה לסמוך עליהם

במטרה שאני אמצא כאלה אנשים \=

וחוץ מזה אין לי ממש מה לספר אז....

כדי שהפוסט הזה לא יהיה משעמם

אני ישים כמה תמונות חביבות ^.^

 



איזה תמונה יפה ^.^

לנמו פראנקי בפוזה מאגניבה ^.^

תמונה כל נכונה D:

ללינוי ג'רארד *-*

יייאאאא איזה חמודים^.^ ואיזה פרצוף יש לפראנק XD

ולסיום  המרגש *-*



זהו ^.^

מוזמנים להגיב ^.~

נכתב על ידי *Rock Girl* , 24/10/2007 14:46  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Just Want To Be Me=] ב-25/10/2007 11:36
 



לדף הבא
דפים:  

1,308
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*Rock Girl* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *Rock Girl* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)