לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

You all laugh because i'm different


I laugh because you're ALL THE SAME.

Avatarכינוי: 

בת: 32



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2010


מין הרגשה מוזרה שהייתי חייבת לעדכן

זה בא בתקופות, והתקופה הזאת פשוט נוראית ומסרבת להעלם.

חרא.

הכל כ"כ מעאפן ומכ"כ הרבה בחינות.

האנשים הכי קרובים אלייך כבר לא מה שהם היו

אני מרגישה שכל אחד יכול לבוא ולתקוע לי סכין בגב. או אתם יודעים מהץ הגזמתי.. לא סכין בגב. סתם משהו חד ולא נעים.

"לא, לא נעים לי, זה בסדר מבחינתך?!"

כן זה בסדר מבחינתי. הרי גם אם זה לא היה בסדר היה למישהו אכפת? היה מזיז למישהו?

אז סבבה. הכל מעולה והכל בסדר מבחינתי .

 

וכבר כ"כ הרבה זמן שהתקופה הזאת פשוט תקועה !

שמישהו יעיף אותה ממני. שאני אלך לישון ומישהו יעיר אותי שהיא תסתיים

כ"כ הרבה געגועים לא הוגנים ! לא מגיע לך שאני אתגעגע אלייך בכלל. לא מגיע לך.

הרגשה חונקת, אתה באמת כבר לא יודע מה לעשות

בעבודה , באימונים.. כאילו משהו כ"כ מציק לך. ואתה רוצה לבכות

והלסת שלך כבר כואבת כי אתה עוצר את הבכי ליד האנשים שלך..

אבל זה בסוף קורה, ואף אחד לא רואה.. אבל למחרת ? הכל מעולה. ויש חיוך ויש את הצחוקים.

אבל מבפנים? אמן ומישהו רק היה יודע. באמת.

 

קיצור אווירה מגעילה ואיכס.

 

לפחות נסיים את זה בחיוך, מה. נבכה?



בר.

כושית.

ברהוורד.

 

 

נכתב על ידי , 11/11/2010 14:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של bari ^^" ב-11/11/2010 17:21
 





15,258
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbari ^^" אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bari ^^" ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)