לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 232100327 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

תודה לכולם....


תודה לכול אחד תומך בי כשקשה לי...

אני לא יודעת מה הייתי עושה בלידיכן...

נכתב על ידי , 14/6/2008 17:22  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לובלווווווו




סתם עדכון חח כי משעמם לי...

היה לנו היום הופע של בננות שלי בבצפר...היה מהמם כמו תמיד חח

הברזתי שעה אחרונה כי לא היה לי זין לזה...שמתי לב שאני בזמן האחרון משחררת את עצמי יותר מדי חח...

היום כניראה אני ישנה בחוץ חח...כי אין לי כח לבית...ניראה מה הולך להיות היום...

ורציתי לעגיד עוד משהו...שאלי אני ממש ממש אוהבת אותך..כמו שיש הרבה אנשים בעולם הזה שפשוט חולים עליך...

ואנחנו ניהיה תמיד איתך...לא משנה מה יקרה....

אני חושבת שיש עוד אנשים שיצטרפו אליי....

 

נכתב על ידי , 13/6/2008 12:59  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סטאדאדאששש +תמונות




קיצור פוסט שעמום חח...כולם נטשו אותי חחחחחחחחח סתם...כולם בחוץ...גם אני אחרי פיצה טעימה אם בולגרית ...

תודה דניק חח...

אממ הכול בזמן האחרון דיי סבבה...

לא יודעת מה חדש...ממ ליפות שלי הייתה תחרות בראשלצ חח ונסעתי לשם אם ויקי ונעבדנו חח באמצע ראשון אבל היה כיף למצוא את הדרך...וגם הכרתי איזה חמוד חח ויטליק מראשון...אם עניים יפות יפות...

יפות שלי הייו מהממות כמו תמיד...אם האיפור הכוסוני שלהן חח...קיצור כוסיות....חבל שלא זכיתן...לא נורא כוכב אופנה הבא אני אתכן בצוות חח....

ממ ביום שישי רבתי אם אמא שלי אבל גם חזרתי לקשר אם השכנצ'יק שלי...וגם אם אליצ'קה...וקיצור אני רוצה שלום ואהבה בעולם הזה...

ניראה לי זה פוסט חיובי ראשון חח אחרי פרק זמן ארוך!!!

קיצור אני אסיים אם הנחמדות שלי חחחחחחחחחחח אוהבת את כולם!!!

וקבלו סתם כול מיני תמונות מכול מיני תקופות חח

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לא יודעת מה עובר עליי פה...

אבל נמעס לי כבר לעלות חח

נכתב על ידי , 11/6/2008 22:20  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

3,595

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLulka אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lulka ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)