לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


- ובעולם המוזר הזה, שני אוהבים! -

כינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

ואחרי שהבנתי שכל השיכווה בבלוג שלי....


דוסה?! תימחקי אותי מהבלוג שלך!!!!

חחחח....

סתם לא רציני תימחקי...

ואתם יודעים מה?! קפצו לי.... לא מעניין אותי.....

בסה"כ אמרתי את משאני חושבת.... לא שזה מפתיע מיישהו מה אני חושבת......

ואני לא מרגישה צבועה ממש לא.....

אותם אנשים ספציפים (אני יודעת למי אני מתקוונת) לא חברים שלי.....

אם זה העליב..... מצתארת אין מה לעשות..... אתם רוצים שאני אמחק את זה.....

אתם יכולים לבקש..... תיהנו.....

שכווה חופרת! עופווווווווווווווווווו

נכתב על ידי , 18/11/2007 15:15  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,019
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבטקה :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בטקה :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)