לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


- ובעולם המוזר הזה, שני אוהבים! -

כינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

אם זה משבאמת את חושבת...


אז.... יופי לך.... אני יודעת שאני לא כזו ואני יודעת שאני לא "צומי"

את רואה?! בישביל זה בלוג נועד! את יכולה לעבור בכל הדפים הכל לראות.... זו פריקה, שפיחה!

זה לא שקרים ואז לצאת צבועה! ממש לא!

ואם היית מכירה אותי טוב כמו שאמרת... היית יודעת שאני לא כזו והייתץ אמורה גם לדעאת שאני לא אבוא לבן אדם ואגיד לו: "אתה..... כזה וכזה וכזה.." לא! אני לא כזו!!!

הפוסט הקודם?1 זו הייתה פשוט פריקה תביני את זה כבר!!

 

נכתב על ידי , 16/11/2007 17:39  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וואי אני כל כך שונאת אותם!!!!!!111


אין לי אפילו כוח לקשט את הפוסט הזה, לא לשיר לא לכלום!!!!

אני כל כך שונאת את השכווה הזו1 פשוט חרא של שכוווווווווה חסרי לב!

כולם כונפים, פודלים!

רק החברים שלי נחמדים!!

כל השאר?1 ז-ו-נ-ו-ת-!

אני כל כך שונאת אותם שזה אי אפשר לתאר!!

קיזרמן-בן זונה!! כוס אמא שלך! פאק אני כל כך שונאת אותך חסר לב מפגר! תיתן את אמא ש'ך כדי לצאת ה-גבר!

פודליות- אתן?! אתן זה משהו לא לתאר! לחשוב שבכיתי ובא לי לבכות.... בגללכן גאד דאמט!! לכו תמצאו לכן חברים יא מסריחות כוס אמא שלכן זונות!!! אני-שונאת-אתכן-!

מחקתי את משאני יודעת שזה הפריע לו.... מיצתארת.....

בטי.... לא בעצם.... בטקה!!!!!!!!!

נכתב על ידי , 14/11/2007 14:25  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

10,019
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבטקה :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בטקה :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)