לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

she is lost | סיפור בהמשכים



כינוי:  ?הכותבת¿





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007


פרק 4.

לא משהו האמת . אבל חפיף [:

 

 

שמעתי את החלון נפתח וראיתי את מייק עם פרצוף ישנוני .

"מה את עושה ?" הוא אמר ופיאק .

לא אמרתי כלום ,רק הראתי לו את התיק . "אה " הוא אמר והתיישב לידי .

ישבנו שם בערך חצי דקה . אני לא יודעת איך לפתוח את התיק ולקרוא בו ,אני פוחדת לגלות ,ומייק תוקע בי מבטים של 'נו כבר' .

פתחתי בזהירות את התיק ,פוחדת שהוא יתפורר לי בידיים.

'מקום מגורים עכשווי : בואנוס איירס ,ארגנטינה ' . מייק הסתכל עליי בהלם . ואני רק המשכתי לבהות בדף . הייתי בהלם , לא היה לי שום רגש על הפנים . לא הסתובבתי רק המשכתי לקרוא את זה שוב פעם ושוב פעם , כדי לעכל את זה . הדמעות ירדו ,הרטיבו את הדף . עדיין המשכתי להסתכל . בלי לזוז . מייק לא ידע מה לעשות . אז הוא רק חיבק אותי ואני המשכתי לבכות . המצב נמשך בערך 5 דקות , הוא זרק משפטים תומכים . אבל אני לא הקשבתי לו, המילים התהדרו לי בראש . ארגנטינה ,בואנוס איירס ,ושוב פעם ארגנטינה . הרגשתי שכל מה שעשינו היה סתם . מייק הבין שאני לא מקשיבה לו אז הוא הספיק לדבר והמשיך לחבק אותי . בשקט .

מייק :" טוב ליאן , ככה זה לא ילך . אנחנו נוסעים לארגנטינה "

אני :" אתה יודע ,עכשיו זה לא המצב לצחוק על זה ."

מייק :" לא , באמת , אם נסענו עד לפה ,פרצנו לבית היתומים ולקחנו את התיק שלה , מה זה כבר ארגנטינה ליד זה ?" הוא אמר בגיחוך קל .

אני :" אתה דפוק ! פשוט דפוק ! מה זה ארגנטינה ? מה זה !? זאת פאקינג ארץ אחרת ! זהו , אני מודה ,ניסנו ,נכון שניסינו אבל אי אפשר לעשות יותר כלום .!"

מייק :" את באמת רוצה למצוא אותה ?"

אני:" איזה שאלות , גאד ברור שכן! היא אחותי! "

מייק :"נו אז מה הבעיות שלך ?"

אני :" נגיד ואני אסכים ,מה נגיד לגו'ש וסטפני ?"

מייק :" שאנחנו רוצים לעשות טיול קטן ,הם תמיד רצו לגבש אותנו . לא ? אז הינה זמן מתאים לזה ."

אני:" אתה רציני ?"

מייק הנהן בחיוך . קפצתי עליו בחיבוק דוב ענקי . כן ,שוב פעם . אבל הפעם לא התביישתי . הייתי יותר מידי שמחה . עכשיו באמת אנחנו הולכים למצוא אותה . התנתקתי ממנו והבאתי לו נשיקה בלחי .

אני :" תודה .באמת תודה "

מייק :" על לא דבר . אבל לא צריך למחוץ אותי כל פעם "

הבאתי לו מכה קטנה והוצאתי לשון ,הוא צחק. לא היה לי בא לישון  וכנראה שלמייק גם לא . אז ירדנו לבריכה .

אני :" עכשיו צריך להגיד לשר וסקוט ."

מייק :" זה לא בעיה . הם תמיד ימצאו זמן למזמוזים " הפרצוף שלו השתנה . מחיוך לפרצוף כועס . איזה מסובכים הם . שהשם יעזור לי !

אני :" תיתן לשר קצת חופש . היא לא ילדה קטנה . "

מייק :" אני יודע . אבל בכל זאת זה מפריע לי ."

אני :" אז אתה צריך להפסיק להיות כזה אגואיסט! הם באמת רוצים אחד את השני . ואתה יודע שזה נמשך די הרבה זמן ."

מייק :"אבל זה עדיין מפריע לי . יהיה לי מוזר שהוא יבוא ויהיה עם שר "

אני :"תגיד אתה גיי ?"

מייק :"אה?"

אני :" אתה מדבר כיאילו שאתם זוג והולכים להיפרד בגלל שר. תשחרר כבר . "

מייק :" טוב טוב אימא ." הוא אמר בצחקוק. הוצאתי לו לשון והמשכנו ללכת , אחרי בערך שעה וחצי של צחוקים ,שטויות ,דיבורים הרגשתי שאני ממש עייפה מכל היום הזה .

אני :" נרא לי אי הולת לישן " אמרתי איכשהו תוך כדי פיהוק

מייק :" אה ?"

אני :" אני רוצה לישון!"

מייק :" אז למה לא אמרת ?גם אני האמת . יאללה בואי ."

עלינו לחדר ודיי ראינו שסקוט ושר ניצלו את זה שלא היינו בחדר.

שר :" מייק ,תקשיב זה לא .. כיאילו זה כן.. אבל לא .."

אני ומייק צחקנו מאיך ששר מנסה להוציא את עצמה .ושר וסקוט תקעו בנו מבטים של 'וואו איזה מוזרים '.

מייק :" שר זה בסדר ."

שר :" באמת?"

מייק הנהן. שר קפצה עליו ונתנה לו בערך מיליון נשיקות .

סקוט חיוך לעצמו חיוך ענקי שראו עד כמה שהוא מאושר שהוא איתה . אחרי ששר השתחררה ממייק היא רצה לסקוט לתת לו את הנשיקה שקטענו .

מייק :" כמה מחיצות היו היום אלוהים " הוא אמר לי בשקט אבל כנראה שזה לא היה מספיק בשקט.

שר :" ליאן את רוצה לספר לי משהו ?"

ליאן :" מה ?לא.. "

שר :" אני רואה שגם אתם עשיתם כמה דברים ."

אני:" מה? לא! טוב אני הולכת לישון ." לקחתי את השמיכה ונכנסתי למיטה . כדי ששר לא תחקור אותי יותר . גאד, מייק כ"כ חסר טאקט ! אוף .

 

נכתב על ידי ?הכותבת¿ , 4/12/2007 23:11  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





908
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל?הכותבת¿ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ?הכותבת¿ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)