לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מי שאני, מאחורי כל המסכות.


האמת שלי, האהבה שלי, החיים שלי, הנטיות שלי, השקרים שלי... אני.

כינוי:  אני והאמת שלי.

בן: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

חוש רע עם רגש מעורפל.


בא לי לפרוק.

כי אני רוצה אותו ולא משיג בינתיים. ועצוב לי.

וקר לי וחם לי ועמוס לי ומאוהב לי.

 

אני חייב אותו. אני רוצה אותו.

הוא יהיה שלי.

 

לילה טוב.

נכתב על ידי אני והאמת שלי. , 20/2/2008 22:39  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





543
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני והאמת שלי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני והאמת שלי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)