לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

וזוהי רק ההתחלה


הנה מקצה-מזרח יפציע יום חדש.

Avatarכינוי: 

בן: 36



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2015

מי החליט שלכל פוסט יש כותרת?


הסופ"ש עבר מהר מידי

 

שישי בבוקר אח שלי הקטן הזמין את כל המשפחה לארוחת בוקר (יכול להיות בגלל שאיימתי עליו עם סכין, אבל העיקר הכוונה)

לאחר מכן שטפתי את המכונית שלי והחלטתי כבר לשטוף את 2 המכוניות של ההורים (המכונית של אבא שלי הייתה כל כך מלוכלת שהיא אמרה לי תודה אחרי שסיימתי. אני יודע שמכוניות לא אמורות לדבר וזו גם פעם אחרונה שאני שוטף אותן ב2 בצהריים שהשמש חזקה בשמיים וחוט המחשבה שלי הולך לאיבוד.. בננה!) 

בערב ראיתי חברים (הכוונה לאנשים אמיתיים, לא הסדרה)

 

והיום קמתי בבוקר וחזרתי לדירה שלי במטרה לנקות אותה (בדרך כלל המטרות שלי הן כמו ארטיק מטרה בקיץ- נמסות מהר מידי)

אבל הרמתי את הכפפה (תרתי משמע) ואחרי ניקיון יסודי (שזה אומר שניקיתי ברמה שילד ביסודי היה מנקה) אני יכול לקרוא לדירה שלי נקייה (האמת שהיא אמרה שקוראים לה תקווה אבל אל תקשיבו לי אני כנראה עדיין מיובש מאתמול)

 

ונסיים בברכת תודה לאלוהי המזגן שבלעדיו כולנו היינו נמסים כמו ארטיק מטרה בקיץ.

נכתב על ידי , 25/7/2015 17:09  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוריל. ב-4/9/2015 17:40
 





21,263
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשומר החומות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שומר החומות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)