לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

זהו זה, הרגתי את שניהם {עירום מלא}


 

הבלוג ערום לגמרי. קילפתי את הצבע מקירותיו, הסרתי את כל התמונות. לא בזעם ולא בעצב. בצורך לעשות משהו כאן. אני לבד. אחרי שנתיים שלא הרגשתי לבד, אני לגמרי לבד. לא פסימי, אבל לבד. הקשר מת, והבלוג מת. הרגתי את שניהם. למרות שהקשר, לפחות, לא היה באשמתי. מינימליזם איט איז. הכל יהיה מינימליסטי מעכשיו.

נכתב על ידי בְּלוֹג זוּגִי , 22/10/2004 11:36  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סגירת הבלוג


 

הזוגיות שלנו מתה. כנראה שלא נוכל להצילה. אני עובר לבלוג יחיד, פרטי. אחזור ל"יונתן ליפשיץ" הישן והטוב (9095). הבלוג יהיה פרטי, ומי שירצה לקרוא בו, יאלץ לעבור דרכי. לאהובתי אאחל הרבה הצלחה בהמשך.

 

זהו זה.

נכתב על ידי בְּלוֹג זוּגִי , 22/10/2004 11:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גסיסה


 

מערכת היחסים שלנו גוססת עד מתה. מצבה אנוש והיא אפילו לא מונשמת. סתם שוכבת לה על הרצפה. אחרי חילופי הודעות, ביקשתי מאהבת חיי להחליט - מה קורה איתנו הלאה. ההודעה שקיבלתי: "זה נגמר". אמרתי שנצטרך עוד להפגש, ושככה לא גומרים. מה הלאה? אלוהים גדול, יודע הכל, ואם הוא לא קיים, שימות העולם. אין לי מושג מה אעשה הלאה. הלילה אדפוק באנגים עד הבוקר. מחר נראה מה קורה עם החיים שלי. ודוקא היה יום טוב חוץ מהקטע המעיק הזה. "קטע מעיק"? פרידה קשה! יובטפויומט! בא לי לפוצץ איזה סניף מקדונלד'ס כדי להרגע.

 

המילה היומית: מלנכוליה. יש קונים?

נכתב על ידי , 21/10/2004 23:50  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  בְּלוֹג זוּגִי

בן: 40




5,240
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבְּלוֹג זוּגִי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בְּלוֹג זוּגִי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)