לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Fuck you bitch!

Avatarכינוי:  VeRe:D..

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

WOW....







שלום,

אז כמו שהבנתם הדבר היחידי שעלה לי עכשיו לראש זה WOW

אני גם אסביר למה =]

נכנסתי לבלוג שלי אחרי מ-ל-א זמן שפשוט לא נכנסתי, וקראתי את הפוסט האחרון שלי,  והוא היה בכלל מ-2009, וגם כל הרשימות הקטנות שיש בצד - לא עודכנו מאז שהייתי בכיתה ט', שזה היה מלפני 3 שנים בערך כי עכשיו אני בכיתה י''א.

אז מה ישלי לספר?

התבגרתי, והתבגרתי בכל המובנים, אני מבינה היום דברים שאתמול לא הבנתי.

הבנתי את הדאגה של ההורים כלפי, ממה הם כ''כ פוחדים שאני יוצאת החוצה לבלות או למסיבה וכל דבר שיהיה, הבנתי את זה. וגם הבנתי שהם צודקים. אבל יש רגעים שהפחד הזה עולה להם קצת יותר מידי לראש ופה אני אומרת להם שילחצו קצת פחות. אבל בכל זאת, מבינה אותם.

כל המצב שיש היום במדינה שלנו...קשה לי שלא להבין אותם.

תאמת שאם חושבים על זה, לי אישית יצא לשמוע ילדים [בנים ובנות בגיל שלי פחות או יותר]  מדברים על שאם הייתה להם ילדה הם היו שומרים אותה כל הזמן קרוב אליהם, ולא מעניין אותם שהיא תיהיה בלי חברים העיקר שלא תצא עם בנים בגיל הזה ולא למסיבות ולא תשתה ולא תעשן, ולא מעניין אותם אם היא תיהיה חסרת חיים, העיקר שלא תעשה את כל הדברים האלו. ואתם יודעים מה? בצדק..!

 

אבל עזבו ת'נושא הזה, אני עכשיו יעבור לנושא קצת יותר יקר לליבי,

הבס שלי, המוזיקה שלי, החיים שלי (:

כשעליתי לתיכון, נכנסתי למגמת מוזיקה...זו הייתה המגמה שלי =]

כשאני מסתכלת אחורה לעבר, רק שהגעתי, הגעתי בורה, פשוט חסרת ידע אמיתי בעולם המוזיקה,

וכשאני מסתכלת על עצמי היום, אני רואה כמה למדתי, כמה הבנתי וכמה השתפרתי, ועל כך אני גאה בעצמי :)

אני מנגנת על גיטרה מכיתה ז', ועל בס מכיתה ח'...תעשו את החישוב, אני בסך הכל מנגנת על בס כמעט 4 שנים.

למדתי 3 שנים עם מורה אחד ובסוף כיתה י' החליטו להעביר אותי למורה אחר, לא פחות טוב מהקודם, אבל עם גישה אחרת ללימודי הבס.

עד אותו יום שהחליפו לי מורה, הייתי מנגנת על גיטרה [בס] עם 3 אצבעות בלבד, טכניקה גרועה למדיי, לא התאמנתי על הבס שלי חוץ מאותו יום של השיעור, בקיצור מצבי היה על הפנים.

המורה החדש שלי, תפס אותי קצר מה שנקרא, ויום אחד הוא אמר לי "אם את לא מתאמנת השבוע, אל תטרחי לבוא לשיעור הבא ואל תטרחי בכלל להודיע לי..." , הוא גם "הכריח" אותי לנגן עם 4 אצבעות, ולשפר את הטכניקה שלי...ו-וואלה? זה עזר =]

בקיצור, הוא מורה מצויין ואני מאמינה שבסוף י''ב יהיו לי 10 יחידות במוזיקה :)



ובקשר לשיגעון הזה שנקרא "פירסינג" נרגעתי קצת אחרי שהתחוררתי בכמה מקומות XD

עכשיו יש לי: ורטיקל לברט, עגיל בפופיק, נזם, 6 לובים

היה לי: טראגוס, הליקס [כנראה הולכת להחזיר אותו בקרוב]

תלחצו על השמות, כי צירפתי תמונות למי שלא מכיר את העגילים =]

וואי איזה עומס יש לי בלימודים השנה... :(

אבל יהיה טוב, אני מקווה להצליח בהכל ^_^

כןכן, גם אני הולכת להתגייס לצהל באחד מן הימים חח ^_^

קיבלתי צו ראשון לא מזמן..

ותאמת שיגיע התאריך של הצו ראשון, אני מקווה לראות שם מישו שאני מכירה, בכל זאת אני הולכת להיות שם

כמה שעות טובות חח XD

אז צ''הל?

Here i come <:

מממ לא יודעת אם יש לי עוד משו לספר ת'אמת...:O

מממ...

מה שכן,

בחיים לא נהנתי ללכת לבצפר יותר מהשנה הזו =]

ישלי חברות מדהימות, קצת סנוביות ומפונקות [בכל זאת הרצליה ורמת שרון]

חחח אבל הן מדהימות, ושרוטות [במובן הטוב כן?]

והכי חשוב אני אוהבת אותן 3>

אז תודה לכן על שנה נהדרת ;)

 

אז

;)

 

 

טוב חברים, נראה לי שזה סוף הפוסט להיום,

אני מקווה שאתם עדיין בסדר ולא התפגרתם או משו XD

אחרי הכל חפרתי על כל מה שהיה לי בראש להוציא לפוסט הזה...

למרות שנראה לי שיש עוד מלא דברים שפשוט אני לא זוכרת אותם כרגע XD

 אז נראה לי שזה הזמן להגיד לכם

שיהיה לכם חג פסח שמח וכשר =]

וזהו.

נתראה? ;)

 

 

*V*

 

 

תמונות שלי מ2010-2009 :



*תמונה מפורים*


* חח יאפ ,אנלא ישקר, יש בתמונה הזו פוטושופ *



*אני ומארק בת''א בפורים *



*חחחחחחחחחחח אלוהים ישמור XD*


*מהימים עם הפוני האדום XD"

טוב נראה לי שמספיק תמונות להפעם XD
אין לי כוח להעלות עוד תמונות חחח ^_^

 אז הפעם, אני אגיד ביי בפעם האחרונה להיום XD

צ'או P:





 

 


נכתב על ידי VeRe:D.. , 17/3/2010 19:19  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,606
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVeRe:D.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על VeRe:D.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)