לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life


אין מה לתאר, רק להכנס ולקרוא. לא משהו מוגדר, משהו שבא מהלב עם מעט ציניות, מעט שנינות והרבה ממה שאני חשה ביומיום. החלטת להכנס? יופי, החלטת שלא? שיהיה המשך בליגלוג נעים!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

איש יקר


איש יקר אתה יודע כמה זמן אני רוצה
לדבר אבל העצב לא יוצא
20 שנה אני גם ככה מתוכנת
לא לשחרר את האמת בבת אחת
אתה יודע כמה זמן אני מוכן
לזרוק הכל בתוך בקבוק ירוק לים
ואיך היופי מלטף את הפינות
אתה יודע מתחשק לי לנסות ואז לראות
איך האור נכנס לי דרך הבגדים
והרחוב מוצף סרטים מצויירים
צבעים טובים, שלא היו לי
איש יקר אני חיפשתי משמעות ברגעים
ברווחים שבין המוות לחיים
שבין האור למה שבא אחרי דמעות
אתה יודע מתחשק לי לנסות
וחושב שלפעמים אני מוכן


להיכנס למכונית, נברח מכאן
ואיך הכעס משנה את העובדות
אתה יודע מתחשק לי לגלות ואז לראות
איך האור נכנס לי דרך הבגדים
ויש תמונות של ילדים בעציצים
גדלים נכון
שלא יהיו לי
ואז לראות איך האור נכנס לי דרך הבגדים
כשהרחוב מוצף סרטים מצויירים
צבעים טובים שלא היו לי
איש יקר...
חצי ירח מאיר על בן אדם שלא זורח
משאיר חיוך קטן ותיכף הוא בורח
האנשים שבסביבה לא בשבילו
ועכשיו אני שמעתי שהלב הזה הוא חצי אוטומטי
שאין כניסה לחדרים אנ'לא ידעתי
למצוא לך עכשיו את התשובה

נכתב על ידי , 3/12/2007 23:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



The things you see are just the mask




נכתב על ידי , 2/12/2007 23:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חושך-אור-חושך-אור


בעייפות כרונית מהחיים, כשהעיניים עצומות ברוב חלקי היום ולאו דווקא משינה,
היא מוצאת את עצמה חולמת על אותה תחושה שהייתה לה אתמול, נזכרת באותו רגע
כשהוא מוצג ללא הרף מול עיניה וקולה עדיין מהדהד ללא הרף, באותו הד שהיה בחדר
המדרגות, שבו ישבה אתמול כששמעה את קולה...
באותו חדר מדרגות שבו ישבה 10 חודשים קודם לכן ושמעה את אותן זוועות, וחוותה את אותה
הטראומה ששינתה את חיה דאז, עם השפעות בולטות עליה היום...
מדמיינת מה היה קורה אם הדברים היו אחרת...או יותר נכון רואה בעיני רוחה דברים שכניראה לא
יקרו, מן התרחשות ערטילאית שאינה מנת חלקה-לא בעבר, לא בהווה וכניראה שגם לא בעתיד.
מה היה קורה אם במקום להסתפק בשמיעת הקול מרחוק, הייתה שומעת את אותו כשהיא פנים
אל פנים עם הפחד והכעס, 2 רגשות כ"כ מנוגדים אחד לשני, שניראים כאילו לעולם אין קשר בינהם.
כשעזבה אז, מתוך אידיאולוגיה לא ברורה שסחבה אחריה חיים שלמים, לא ידעה עד כמה יכאב לחזור אחורה
גם אם לא במתכוון...

בין כל החושך שהינו מנת חלקה, יש נקודת אור ברורה, נקודת אור שנותנת לה את החיוך לקום בבוקר- יצור
מדהים, המתהלך על 4 ומקבל את פניה בחיבוק ענקי של אהבה אין קץ, הגנה אמיתית שאין לה תחליף, נביחות
מאיימות לאוזניים זרות-אך אוהבות לאותן אוזניים אליהן הוא מכוון אותן...

מודה כל בוקר על קיומו ומברכת בכלל לילה על המצאותו
מה הייתה עושה בלעדיו?
יצור קטן עם אהבה ללא סוף...

נכתב על ידי , 2/12/2007 23:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 38

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStrange eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Strange eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)